Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ.ΣΩΣΙΒΙΟ ΣΕ 10.000 «ΠΝΙΓΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΧΡΕΗ» ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΣΕΛΗ.

ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΣΘΩΤΟΣ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΚΕΦΘΗΚΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΔΑΝΕΙΟ Η ΝΑ ΕΚΔΩΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΥΛΑΚΗ ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΙΞΑ ΗΘΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΔΡΑΞΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΙΝΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΜΠΑΝΚΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΥΤΕ ΓΑΤΑ ΟΥΤΕ ΖΗΜΙΑ. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΑΝΕΡΓΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 11 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΛΥΛΕΓΓΥΗΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΗ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ 1600 ΚΥΒΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ 12 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΑΛΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΑΣ. ΕΝΑΣ ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2000 CC ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΙΣΘΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΑΡΕ ΔΑΝΕΙΟ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ, (ΤΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΠΙΟ ΚΟΜΨΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ) ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΑΝΑ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΤΟΥΣ ΠΝΙΓΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΝΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΘΑΝΕΙΣ.

Ανάσα για περίπου 10.000 υπερχρεωμένα νοικοκυριά που κινδυνεύουν από καταναλωτικά και στεγαστικά δάνεια και χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις με ληξιπρόθεσμες οφειλές προσφέρουν τα νομοσχέδια που ετοίμασε η υπουργός Οικονομίας Λούκα Κατσέλη και ενέκρινε το υπουργικό συμβούλιο.

Πρόκειται για την εφαρμογή μιας μορφής «σεισάχθειας» προσαρμοσμένης στις συνθήκες που προκάλεσε η πρόσφατη κρίση, με σοβαρότατες επιπτώσεις σε χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Το πρώτο από τα 4 συνολικά νομοσχέδια, με τα οποία επιδιώκεται να ξεπεραστούν τα προβλήματα που έχει σωρεύσει η κρίση σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, κατατίθεται σήμερα στη Βουλή. Θα ακολουθήσει το νομοσχέδιο για τη ρύθμιση οφειλών των επιχειρήσεων, που θα περιλαμβάνει και την «αμνηστία» του Τειρεσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου