Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ.Αντιστέκομαι! Συμμετέχω στις κινητοποιήσεις, ανατρέπω την κατάσταση Γιατί να συμμετέχω σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας:

α) Η μη συμμετοχή μου σε αυτές μεταφράζεται σε σιωπηρή συναίνεση.β) Αν δε συμμετέχω συμφωνώ με τους όρους εξαθλιωτικής διαβίωσης που πρόκειται να επιβληθούν από εδώ και στο εξής.
γ) Για να σταματήσω την εξαθλίωση της μεσαίας και εργατικής τάξης
δ) Για ανα αποτρέψω τη διάλυση, και τη συνακόλουθη μεταφορά στα μεγάλα συμφέροντα, της υγείας, της παιδείας κ.λ.π.
ε) Για να προστατέψω το δικαίωμα στην εργασία και να εκφράσω τη θέληση μου για αξιοπρεπή διαβίωση
στ) Για να προστατέψω τη Δημοκρατία, την Εθνική Ανεξαρτησία και το δικαίωμά μου να αποφασίζω εγώ για τον τόπο μου και όχι οι εγχώριοι και διεθνείς μεταπράτες.
ζ) Γιατί αν δε συμμετάσχω θα ζω εξαθλιωμένος και πεινασμένος τόσο εγώ όσο και η επόμενη γενιά, τα παιδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου