Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΕΝΟΣ ΜΩΡΟΥ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ.

Γεία σου μαμα,
Είμαι το μωρό σου. Δεν με ξέρεις άκομα, είμαι μόνο μερικών εβδομάδων.
Θα με γνωρίσεις σύντομα, το υπόσχομαι..... Δεν θα έχω μπαμπά αλλα δεν πειράζει, θα έχουμε ο ένας τον άλλον. Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω γιατρός.
Σήμερα, έμαθες οτι...... είσαι έγκυος μαμά. Ησουν τόσο χαρούμενη. Χαμογελούσες. Έχεις το ποιο ωραίο χαμόγελο μαμά.
Όλη την μέρα μου μιλόυσες και ένιωθα τόση ασφάλεια μαμά....... Σ'αγαπάω μαμά. Όταν μεγαλώσω υπόσχομαι να σε κάνω τόσο περίφανη. Θα γίνω γιατρός.
Σήμερα είπες στον μπαμπά για μένα ... Δεν ήταν χαρούμενος μαμά. Είπε οτι δεν με θέλει. Γιατί δεν με θέλει μαμά; Τί του έκανα; Ένιωσα έναν δυνατό κρότο και μέτα σε ακούω να κλαίς. Σε χτύπησε μαμά. Γιατί το έκανε αυτο μαμά; Όταν γεννηθώ, δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να σε χτυπήσει ξανά.
Πάνε τρείς μέρες που σταμάτησες να μου μιλάς, ή να αγκαλιαζεις την κοιλίτσα σου. Γιατί μαμα; Δεν με αγαπάς ποια; Εγώ σε αγαπάω μαμά.
Σε ακούω να μιλάς με εναν γιατρό. Κάτι πρόκειται να γίνει μαμά. Φοβάμαι μαμά. Αρχίζω και πονάω. Σταμάτησε τους, βοήθησε με μαμά...
Τώρα ειμαι στον παράδεισο μαζί με τα αγγελάκια μαμά. Μην ανυσηχείς, είμαι καλά. Γιατί το έκανες αυτο μαμά; Ήθελα τοσο πολύ να αντικρήσω το χαμογελό σου, να δώ τον ήλιο,να γίνω γιατρός. ΝΑ ΖΗΣΩ. Δέν πειράζει μαμά αν σταμάτησες να με αγαπάς. Μπορώ να σε δώ απο εδώ που είμαι οπότε δεν θα σε ξεχάσω ποτέ. Συγγνώμη αν έκανα κάτι κακό μαμά. Θέλω να με αγαπάς και πάλι ! Εγώ σε αγαπάω μαμά'' ...

Κάθε έκτρωση είναι μια καρδιά που σταματάει.
Δυό ματάκια που δεν θα δούν ποτέ.
Δύο χέρια που δεν θα αγγίξουν.
Δύο πόδια που δέν θα τρέξουν.
Ένα στόμα που δεν θα μιλήσει.

4 σχόλια: