Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

ΜΕΤΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Διαβάστε για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και πως να μετατρέψετε και το δικό σας...

Oι στιγμές από μέλλον είναι εδώ το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα που κατασκευάστηκε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο από έλληνες φοιτητές.

Η αρχική σύλληψη της ιδέας ανήκει στον φοιτητή Θανάση Δέτση ο οποίος σε συνεργασία και υπό την επίβλεψη του Αν. Καθηγητή ΕΜΠ κ.Ευάγγελου Χριστοφόρου και αφορά την μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά. Αυτό σημαίνει ότι η εν λόγω μετατροπή αφορά την μαζική μετατροπή μεγάλου αριθμού οχημάτων, ώστε να αποτελέσει εναλλακτική μέθοδο αυτοκίνησης στην Αθήνα.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου θα έχει δυνατότητα να ταξιδέψει μέχρι 120 km την ώρα καταναλώνοντας περίπου 3 ευρώ! Η αυτονομία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ορίζεται περίπου στα 100 km. Θα παρέχει στη κονσόλα μικρό υπολογιστή που θα πληροφορεί για διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στη πόλη με επίγεια μέθοδο ακρίβειας που δεν θα στηρίζεται στη τεχνολογία GPS και κατά συνέπεια δεν εξαρτάται από τις δορυφορικές επικοινωνίες.

Ο Θανάσης μας περιέγραψε το πόσο ενθουσιασμένος είναι για την επιτυχία του στόχου του και την πραγματοποίηση του ονείρου του. Η ιδέα ήρθε μέσα από κλάδο των μαθημάτων του που παρακολουθούσε πριν από μερικά χρόνια και από τότε τελικός στόχος του ήταν μετατροπή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.



Η μετατροπή οποιοδήποτε ΙΧ επιβατικού αυτοκινήτου με έμφαση στα μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα υπολογίζεται να έχει κόστος 5000 έως 7000 χιλιάδες ευρώ με κόστος μετακίνησης περίπου 1 ευρώ ανά 100 km ! Σε δεύτερη φάση το τμήμα που επιμελείται το ΕΜΠ το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα διαθέτει μίνι υπολογιστή που θα δίνει την πληροφόρηση θέσεων στάθμευσης όπου οι οδηγοί θα ''φορτίζουν'' τα αυτοκίνητα τους. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δύο χρόνια με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ τον χρόνο.



Πως μπορείτε να μετατρέψετε το αυτοκίνητο σας ηλεκτρικό :

Θα δημιουργηθεί φορέας μετατροπής του οχήματος σας μέσα στο 2011με τις έρευνές του ΕΜΠ να έχουν ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Δεκέμβριο και τότε παίρνει την σκυτάλη η πολιτεία και με αιτήσεις θα παίρνουν σειρά προτεραιότητας οι οδηγοί.

Το όλο εγχείρημα έχει δυστυχώς και την αρνητική του πλευρά. Η μαζική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει δύο βασικές επιπτώσεις : H μια αφορά στα απόβλητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και η άλλη στην επιπρόσθετη ανάγκη ηλεκτρικής ενέργειας για την κίνηση των οχημάτων.

Η ανάγκη για extra ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση των οχημάτων είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αν δεν αντιμετωπισθεί τότε απλά μεταθέτει το πρόβλημα της μόλυνσης του περιβάλλοντος στις περιοχές που παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια όπως πχ η Πτολεμαΐδα.

Το ΕΜΠ για να αντιμετωπίσει αυτό πρόβλημα αναπτύσσει τεχνικές μεθόδους για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο και θαλασσινό νερό με απλά λόγια διασπάτε το νερό και μέσω του υδρογόνου παράγεται ηλεκτρική ενέργεια.

1 σχόλιο:

  1. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ Η ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ,ΤΙ ΞΑΙΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ Β ΕΛΛΑΦΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΙΑΚΑ ΤΡΙΚΥΚΛΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ??ΑΝ ΞΑΙΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ ΑΚΕΚΟΣ ΤΣΑΧ ΑΘΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή