Σάββατο, 10 Απριλίου 2010

ΚΑΚΟΙ ΔΕΞΙΟΙ.

Ναι λοιπόν, οι “κακοί Δεξιοί” ήταν οι μόνοι που βγήκαν με σαφέστατη δήλωση στήριξης υπέρ της Ελλάδας (μετά τον Τρισέ). Οι μόνοι πολιτικοί αρχηγοί στην Ευρώπη που πήραν ξεκάθαρη θέση.

Αντίθετα, οι φίλοι “σοσιαλιστές”, σιωπή. Τσάμπα τα πανάκριβα εξωτικά ταξίδια του κυρίου Παπανδρέου στους Δομίνικους και τας Ινδίας. Τσάμπα τα Ταγκό, οι αστακοί, η “σοσιαλιστική” χλιδή.

Η απάντηση είναι απλή. Ως έχουν αποδείξει οι ψευδεπίγραφοι σοσιαλιστές, διαχρονικά υπηρετούν τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου, της Goldman Sachs, του ΔΝΤ. Δείτε τον κύριο Στρος Καν, νυν πρόεδρο του ΔΝΤ, Σοσιαλήσταρο. Δείτε τις χώρες που εμφανίστηκε το ΔΝΤ, τι κυβερνήσεις είχαν. Αλλά ακόμα χειρότερα. Δείτε για την σφαγή της Σερβίας, ποιές κυβερνήσεις συνυπέγραψαν. Σοσιαλιστές, που όλοι αποδείχτηκαν ΛΑΜΟΓΙΑ μέχρι το κόκκαλο. Τουλάχιστον έξω ο λαός τους πήρε είδηση και τους έστειλε στην “μαμά πατρίδα” με τα ελικόπτερα.

Εδώ όμως, οι Ελληναράδες αχόρταγοι συνεχίζουν να μεσουρανούν και να πουλούν τις φυλλάδες τους. Ο κόσμος να βλέπει τα κωμικά κανάλια τους. Για θυμηθείτε τι έγραφαν εδώ οι “Έγκριτοι” Ελληναράδες για τον Μπερλουσκόνι. Θυμηθείτε τις μπομπολοφυλλάδες, τους Λαμπρακοσταθμούς τι έλεγαν για τον Σαρκοζί.

Θυμηθείτε το κόμπλεξ του κάθε Ελληναρά δημοσιογράφαρου τύπου Τσίμα, να λοιδωρεί ηγέτες κρατών (όταν δεν ήταν σε ταξιδάκια πληρωμένα από τη Siemens). Ιδιαίτερα θυμηθείτε την αποθέωση στην Σενγκολέν, όταν και οι ίδιοι οι σύντροφοι της γελούσαν μαζί της.

Σώπα ρε! Λέει ο δημοσιογράφαρος, αγράμματος Ελληναράς. “Αυτός είναι ακροδεξιός”. Μα αφού βοηθά την Ελλάδα ενάντια στους κερδοσκόπους. “Άντε μωρέ με τον φασίστα”. Μα αφού πέρνει μέτρα υπέρ του λαού του και ενάντια στους κερδοσκόπους. “Άσε μας μωρέ με τον …ρατσιστή!”

Αυτοί είναι οι Ελληναράδες που μονοπωλούν την ενημέρωση. Αυτοί είναι οι Ελληναράδες που εξέλεξαν τον ΓΑΠ. Αυτοί είναι οι “πονηροί” Ελληναράδες που θησαυρίζουν ληστεύοντας την χώρα.

Όπως μάλιστα είχε πει και μεγαλοεκδότης – βαρώνος προ λίγων μηνών, “Εγώ θα έβγαζα και τον Κατέλη πρωθυπουργό εάν γούσταρα!”.

Άλλωστε ο μεγαλοπαράγοντας του Λονδίνου ήταν κάθετος στις εκτιμήσεις του για την κατάντια της Ελλάδας: “Η κακοδαιμονία της Ελλάδας είναι η υψηλή Ελίτ που κάνει κουμάντο. Δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιους ανθρώπους στον κόσμο. Είναι πραγματικά αρπαχτικά, δεν υπολογίζουν τίποτα, δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω. Δεν υπολογίζουν τίποτα, μόνο τους εαυτούς τους.”

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η γαργάρα που έκαναν χθες για την είδηση της Goldman Sachs Που ήταν η μεγαλύτερη απόδειξη για το μέγιστο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης. Όλοι Ομερτά, ακόμα και το Βήμα που δημοσίευσε την είδηση, την έθαψε αμέσως. Χαμός χθες στη Μιχαλακοπούλου μετά την “γκάφα”!

Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

ΣΚΟΠΙΑΝΟ: Ονομαστική ανοιχτή Ψηφοφορία στη Βουλή! Του καθηγητού κ. Γιώργου Πιπερόπουλου.

(Το Πανελλαδικό ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ Συνιστά ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΗΘΙΚΗ πράξη!)


Τι εννοούσε ο ΥΠΕΞ κ Δρούτσας όταν είπε ότι το «Βόρεια Μακεδονία» είναι «μέσα στα πλαίσια της λύσης που…θέλουμε;»..Θα σας υπενθυμίσω ότι πριν πολλά χρόνια ό τότε ΥΠΕΞ κ Θεόδωρος Πάγκαλος σε επίσκεψή του εδώ στη Θεσσαλονίκη μας είχε υποδείξει, εμφανώς με διδακτική πρόθεση ο συμπαθής και ευτραφής καλός άνθρωπος, «λιγότερη ενασχόληση με τον Μέγα Αλέξανδρο και περισσότερη με τα...τρέχοντα θέματα...»

Μήπως υφαίνεται ως σάβανο για εμάς τους Μακεδόνες και τη Μακεδονική γη, αυτό που μας είπε ο κ Δρούτσας, που έλεγε ο κ Πάγκαλος, που αποσιώπησε επί 10 χρόνια ο κ Σημίτης, που μάσησε ο «ανηψιός» του Κωνσταντίνου Καραμανλή ως Πρωθυπουργός, και τώρα βγαίνει μπροστά ο Αυστριακής παιδείας κ Δρούτσας επί Πρωθυπουργίας Γιώργου Παπανδρέου σε στυλ «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν...» να μας ανακοινώσει ότι το «Βόρεια Μακεδονία» είναι μέσα στη λύση που..θέλουμε! (Και εάν κάποιοι από εμάς ΔΕΝ θέλουμε;…)

Επειδή διαθέτω την έξωθεν καλή μαρτυρία ότι έμαθα τα γράμματα που απαιτούνται για να διαβάζει κανείς και τις ίδιες τις γραμμές όπου αραδιάζονται οι κάθε λογής ρήσεις των κάθε λογής εν ενεργεία και «επί τιμή» εθνοπατέρων και εθνομητέρων αλλά και τα διαστήματα ΑΝΑΜΕΣΑ σε αυτές τις γραμμές καταθέτω τη σημερινή μου άποψη με πλήρη γνώση ότι κάποιους θα στενοχωρήσω ...

Προφανώς για λόγους που εμείς οι Έλληνες ΔΕΝ γνωρίζουμε τόσο οι Ευρωπαίοι εταίροι μας όσο και οι Αμερικανοί το Κρατίδιο των Σκοπίων το αποκαλούν επισήμως εδώ και χρόνια… ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! (Πόσες φορές το επανέλαβε στο Βερολίνο ο τότε Καγκελάριος για να το…εμπεδώσει ο τότε Πρωθυπουργός μας;)

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 σε βιβλίο που χρησιμοποιώ για μάθημά μου στο μεταπτυχιακό τμήμα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και είναι στην αγγλική γλώσσα διάβασα στο σημείωμα του εκδότη - Mc Graw Hill Book Company τουτέστιν ενός από τους πλέον «βαρβάτους» διεθνώς εκδοτικούς οίκους - ότι ο συγγραφέας του συγκεκριμένου βιβλίου Organizational Behavior καθηγητής Δρ Fred Luthans είχε λέει επισκεφθεί και είχε διδάξει ΜΕ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ του προγράμματος U.S.A.I.D. σε Πανεπιστήμια της Αλβανίας ( πάει καλά ) και της....άκουσον, άκουσον.... ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ! ( εδώ σίγουρα κάτι δεν πάει καλά ). Με άλλα λόγια ούτε ο συγκεκριμένος εκδοτικός οίκος είναι γνωστός για τέτοιου είδους ...λάθη ούτε και η χορηγός της υποτροφίας του συναδέλφου κ Luthans είναι καμία άγνωστη φιλανθρωπικη ή φιλεκπαιδευτική εταιρεία καθώς είναι η United Stateς Agency for International Development ( δηλαδή η Αμερικανική Υπηρεσία Διεθνούς Ανάπτυξης – το «μακρύ χέρι της Παγκοσμιοποίησης»)!

Πιο επίσημη αναγνώριση των Σκοπίων ως Δημοκρατία της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ πέρα από τη λειτουργία πρεσβείας των ΗΠΑ στα Σκόπια δεν υπάρχει! Αυτά κάνουν οι ξένοι που δυστυχώς ΔΕΝ διαβάζουν ιστορία αλλά κόμικς. Χρειάζεται να κάνουμε το ίδιο και εμείς;

Σε τι οφείλεται αυτή η συνεχιζόμενη πρεμούρα της αναγνώρισης των ΣΚΟΠΙΩΝ από την ΕΛΛΑΔΑ με όνομα που θα είναι του τύπου ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;

Καθώς διαβάζω την ανακοίνωση του κ Δρούτσα διαπιστώνω ότι μάλλον δεν έχει πρόβλημα με την αναγνώριση των Σκοπίων ως ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ…

Εγώ όμως και αμέτρητοι, Μακεδόνες και Θρακιώτες και Μοραΐτες και Ρουμελιώτες και Θεσσαλοί και Νησιώτες πιστεύω ότι έχουμε πρόβλημα, μεγάλο πρόβλημα με το όνομα ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Οι αντιδράσεις μεμονωμένων βουλευτών για το θέμα των Σκοπίων μοιάζει ολοένα και περισσότερο ως απλά και μόνο ένα κακόγουστο επικοινωνιακό πολιτικό παιχνίδι! Πολλοί στους δρόμους ρωτάμε τους άνδρες και τις γυναίκες Βουλευτές που εκλέγονται εδώ στον Ελληνικό Βορρά- Δεν μπορεί να μας θεωρείτε τόσο, μα τόσο αφελείς που να πιστεύετε ότι θα εκτονωθεί ο θυμός μας με μεμονωμένες αντιρρήσεις και διαμαρτυρίες....

Επειδή στις εκλογές του 1996 είχα τιμηθεί στην Α΄εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης με σχεδόν 25,000 σταυρούς (οι τοπικοί μηχανισμοί μου στέρησαν το δικαίωμα να εκλεγώ όπως το ήθελαν οι Σαλονικιοί και για το λόγο αυτό ΔΕΝ συμμετείχα ΠΟΤΕ ξανά σε εκλογικές διαδικασίες μέχρι σήμερ) πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να ζητήσω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να γίνει ΑΝΟΙΚΤΗ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ψηφοφορία στη Βουλή των Ελλήνων για το όνομα των Σκοπίων.

Δεκαετίες ολάκερες η Ελλάδα αρνιόταν να αναγνωρίσει το Κράτος του Ισραήλ πίσω από την επίφαση της «φιλίας μας με τον Αραβικό Σύνδεσμο» και άλλα συναφή ενώ παράλληλα και εμπόριο κάναμε με το Ισραήλ και τους Άραβες και καλές σχέσεις με όλους είχαμε.

Γιατί πρέπει σώνει και καλά να δώσουμε στους απογόνους του Κίρο Γκλιγκόρωφ την ταυτότητα, την αναγνώριση που απεγνωσμένα ψάχνουν στις «διμερείς» (ανάθεμα την αφέλειά μας…) μεταξύ Ελλάδος και Σκοπιανών ....συνομιλίες;

Εμάς ως Έθνος δεν μας αρκεί ο προσδιορισμός του FYROM ή της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας. Με τον όρο αυτό στην περασμένη δεκαετία του ΠΑΣΟΚ και την πενταετία της Ν.Δ. και εμπόριο κάναμε και διπλωματικές σχέσεις αναπτύξαμε και βοηθήσαμε τους Σκοπιανούς με πολλούς τρόπους...

Το τι εισπράξαμε ως αντάλλαγμα….αφήστε το! Τα υπόλοιπα Έθνη έτσι και αλλιώς εδώ και πολλά χρόνια τους αποκαλούν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, αλλά θα ήθελα, έστω και αν χαρακτηριστώ αφελής, να πιστεύω ότι κάπου σε κάποιο σκοτεινό επίπεδο του ατομικού και συλλογικού τους υποσυνείδητου αυτούς που έχουν διαβάσει και σέβονται την ιστορία θα τους τρώνε κάποιες τύψεις...

Υπάρχει λόγος Κύριοι και Κυρίες - 300 - της Βουλής, (ή, έστω όσοι μένουν αφού αφαιρεθούν οι εκπρόσωποι του ΚΚΕ και του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ -οι οποίοι από την εποχή της 5ης ολομέλειας του ΚΚΕ και μετά ΔΕΝ είχαν πρόβλημα με το «Μακεδονικό ζήτημα» και τις αξιώσεις παλαιότερα του «συντρόφου» τους Κίρο Γκλιγκόρωφ και τώρα των διαδόχων του να απαλλάξουμε τη Διεθνή Κοινότητα από τις ενοχές της;...

Εάν υπάρχουν κάποιοι λόγοι τότε γνωστοποιήστε τους και σε μας να το χωνέψουμε!!! Γιατί αποτελεί καταφανή ΕΜΠΑΙΓΜΟ η συνεχιζόμενη μεθόδευση των ΔΙΜΕΡΩΝ συζητήσεων με επικεφαλής τον εκπρόσωπο της Ουάσιγκτον.

Να προχωρήσει η ΑΝΟΙΧΤΗ, ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ Ψηφοφορία στη Βουλή .
Φυσικά, το ΜΟΝΟ ΗΘΙΚΟ και ΘΕΜΙΤΟ για μια τέτοιου ιστορικού μεγέθους απόφαση θα ήταν ένα ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ πανελλαδικό ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ( έτσι απλά και μόνο για να δούμε ποιοι στην Ελλάδα αντιλαμβάνονται ότι χρειάζεται να φυλάμε Θερμοπύλες και πώς αξιολογούνται όσοι θυσιάζονται για αυτές πίνοντας το ουίσκι ή τη βότκα από άκρου σε άκρο της Ελλαδικής Επικράτειας…)

Αλλιώς ΣΙΓΟΥΡΑ πολύ σύντομα επικαλεσθούν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ τους και θα μας απαγορεύσουν οι ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ να έχουμε Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Υπουργείο Μακεδονίας, Αεροδρόμιο Μακεδονίας ή οτιδήποτε άλλο συνδέεται με το Ιστορικό μας όνομα…
Αναρτήθηκε από Koukfamily.blogspot.com

ΘΑ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Νομικοί προσφεύγουν στην ΕΕ για το νομοσχέδιο περί ιθαγένειας (Δείτε ολόκληρο το κείμενο καταγγελίας).

Αναφορικά με το νομοσχέδιο περί ιθαγένειας διατυπώθηκε επιφύλαξη, από πολλούς νομικούς ότι απάδει προς το Σύνταγμά μας (λ.χ. Δ. Τσάτσος, Β. Κόκκινος, Καμίνης, Δικαίος κλπ). Ταυτόχρονα υποσκάπτει την ύπαρξη και την οντότητα της χώρας μας, δεδομένου ότι σε 20 χρόνια θα έχουμε μετανάστες όσους όλος ο πληθυσμός μας σήμερα!


Το κείμενο της Καταγγελίας έχει συνταχθεί από εγκρίτους νομικούς εντός και εκτός Ελλάδος και είναι τεκμηριωμένο επί της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας και πρακτικής.

Ψηφίσθηκε την 18-3-2010 από την Ελληνική Βουλή το σχέδιο νόμου με θέμα:
«Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις».


Το κείμενο καταγγελίας...


ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Προς την κα Επίτρoπo Εσωτερικών Υποθέσεων
European Commission
Commissioner responsible for Home Affairs


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Για παραβιάσεις του Κοινοτικού Δικαίου από την Ελληνική Κυβέρνηση σχετικά με τη μεταναστευτική πολιτική.

Αξιότιμη κα Επίτροπε Cecilia Malmström,

Την 16.3.2010 ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο ως νόμος του Κράτους το νομοσχέδιο με τον τίτλο «Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις»[1]

Όπως επισημάνθηκε από τη συντριπτική πλειοψηφία των, πλέον των 3.500, πολιτών που συμμετείχαν στη δημόσια διαβούλευση του Υπουργείου Εσωτερικών της Ελλάδος [2] ο νόμος αυτός θίγει τα ατομικά και τα πολιτικά δικαιώματά ων πολιτών, ενώ ταυτόχρονα παραβιάζει Κοινοτικούς κανόνες δικαίου.

Μεταξύ άλλων ο νόμος αυτός θεσπίζει τις πιο ελαστικές προϋποθέσεις από οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης για την κτήσης ιθαγένειας. Ενδεικτικά πολιτογραφούνται:

Οι έχοντες 7ετή νόμιμη παραμονή, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι κάτοχοι αδείας «επί μακρόν διαμένοντος».

Τα τέκνα αλλοδαπών αποκτούν από τη γέννησή τους την Ελληνική Ιθαγένεια εφ΄ όσον γεννιούνται (και συνεχίζουν να ζουν) στην Ελλάδα, από γονείς που διαμένουν και οι δυο επί πέντε συνεχή έτη μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα.

Τα τέκνα αλλοδαπών με την παρακολούθηση έξι τουλάχιστον τάξεων σχολείου στην Ελλάδα και εφ΄ όσον κατοικούν μόνιμα και νόμιμα στη Χώρα. Το δικαίωμα απόκτησης ιθαγένειας μπορούν να το ζητήσουν μέσα σε τρία έτη από τη συμπλήρωση του χρόνου αυτού.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα προβλέψεις [3] πρόκειται να γίνουν άμεσα Έλληνες, και κατά συνέπεια Ευρωπαίοι πολίτες, περί το 1.000.000 μετανάστες, ενώ σε 20 χρόνια εκτιμάται, ότι με παρόμοιους ρυθμούς οι νομιμοποιημένοι από αυτούς θα φθάσουν συνολικά τα 9.000.000 άτομα (περίπου όσος και ο πληθυσμός της Ελλάδας σήμερα).

Με την παρούσα Καταγγελία μας προσφεύγουμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και κάνουμε έκκληση να προβείτε σε όλες τις θεσμοθετημένες ενέργειές εκ μέρους σας, για να προστατεύσετε τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματά μας ως Ευρωπαίων πολιτών, από την αυθαίρετη αυτή νομοθετική πρωτοβουλία της Ελληνικής Κυβέρνησης, η οποία παραβιάζει τους Κοινοτικούς κανόνες δικαίου, όπως τεκμηριώνεται ακολούθως:

1. Παραβιάζει τους περιορισμούς και τις προϋποθέσεις του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 343/2003 του Συμβουλίου της 18ης Φεβρουαρίου 2003 και το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Μετανάστευση και το Άσυλο της 16ης Οκτωβρίου 2008. Το Σύμφωνο αυτό προβλέπει:

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει τους πόρους ώστε να υποδεχθεί αξιοπρεπώς όλους τους μετανάστες… Η κακή διαχείριση της μετανάστευσης μπορεί να αναστατώσει την κοινωνική συνοχή των χωρών προορισμού [των μεταναστών]» (σελ. 3).

Η μεταναστευτική πολιτική θα πρέπει να λαμβάνει υπ’ όψιν της «την χωρητικότητα υποδοχής της Ευρώπης από πλευράς της αγοράς εργασίας της, της κατοικίας, και των υπηρεσιών υγείας, εκπαίδευσης και κοινωνικών υπηρεσιών… καθίσταται απαραίτητο, να προσδιορίζει τον αριθμό τους… οι εκ των υστέρων νομιμοποιήσεις δεν θα πρέπει να είναι γενικευμένες…».

Αντιθέτως, και κατά παραβίαση των ανωτέρω, με τη νέα ελληνική νομοθεσία:

i. Δεν ορίζεται στον νέο νόμο μέγιστο όριο πληθυσμού αλλοδαπών, ούτε και προσδιορίζεται ποσοστό τους επί του υπάρχοντος πληθυσμού της Ελλάδας.

ii. Ανοίγεται πλέον «παράθυρο» αυτόματης και μαζικής ιθαγενοποίησης όλων σχεδόν των αλλοδαπών που γεννήθηκαν στην Ελλάδα μετά το 1989 (σημερινής δηλαδή ηλικίας από 0 μέχρι 21 ετών) ακόμη και από παράνομους μετανάστες [4].

iii. Εκθέτει σε κίνδυνο τον Ευρωπαϊκό γεωγραφικό χώρο και θίγει την ασφάλεια της ΕΕ, αφού μετά την απόκτηση της Ελληνικής ιθαγένειας οι μετανάστες αυτοί θα κυκλοφορούν και εγκαθίστανται σε όλη την ΕΕ.

iv. Ο νόμος αυτός καθιστά την Ελλάδα, δεδομένης και της ευαίσθητης γεωπολιτικής της θέσης στην Μεσόγειο, πόλο έλξης νέων λαθρομεταναστών, οι οποίοι θα επιλέγουν την ελληνική ιθαγένεια ως την ευκολότερη πύλη εισόδου στην ΕΕ για να προσπορίζονται τα οφέλη που απορρέουν από την εν λόγω νομική ιδιότητα.

v. Κατά συνέπεια θέτει σε κίνδυνο τις στρατηγικές πολιτικές και επιδιώξεις της Ε.Ε. που αποτελούν μείζονα στόχο για όλα τα για όλα τα Ευρωπαϊκά Κράτη.

2. Παραβιάζει το άρθρο 77 και το Πρωτόκολλο αριθ. 23 της Ενοποιημένης απόδοσης της Συνθήκης [5] για την λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2008/C115/01 Εφημ. ΕΕ), καθώς και τις οδηγίες 2009/50, 2008/115, 2005/71, 2004/81 και 2002/82, διότι:

i. Εντάσσει αυθαίρετα ως πολίτες στον Ευρωπαϊκό χώρο όλους τούς πρώην και νυν λαθρομετανάστες των οποίων απλά μέχρι τώρα είχε νομιμοποιηθεί μονάχα η παραμονή, χωρίς οποιοδήποτε πρόσθετο δικαίωμα σχετικό με ιθαγένεια, με νόμους του εθνικού δικαίου της Ελλάδος κατά τα έτη 1997, 2001, 2005 και 2007. Επομένως αλλοιώνει ριζικά την μεταναστευτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ii. Σε ακολουθία με τον άνω λόγο ο ψηφισθείς νόμος αλλοιώνει το Εκλογικό σώμα των Ελλήνων και των Ευρωπαίων ψηφοφόρων. Θα μπορούν πλέον ως «Έλληνες υπήκοοι», οι πρώην υπήκοοι κρατών που δεν έχουν αποδεδειγμένη σχέση με τον «Ευρωπαϊκό χώρο» που ορίζεται στο Προοίμιο της άνω Συνθήκης, να αναδεικνύονται ακόμα και Ευρωβουλευτές.

iii. Συνεπώς παραβιάζει και την ακεραιότητα του ευρωπαϊκού «χώρου» και κατά την έννοια των άρθρων 3 και 67 της άνω Συνθήκης.

3. Παραβιάζει τα άρθρα 67 παρ. 3 και 145 έως 151 της άνω Συνθήκης (2008/C115/01 Εφημ. ΕΕ) και το σκεπτικό της απόφασης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου A6-0026/2009 και P6_TA(2009)0069 της 04.02.2009, για «επιβολή κυρώσεων στους εργοδότες που απασχολούν παράνομα διαμένοντες υπηκόους τρίτων χωρών», διότι τίθεται σε άμεσο κίνδυνο:

i. Η προστασία της Ευρωπαϊκής και Εθνικής ασφάλειας:

Στην Ελλάδα αποδείχθηκαν εξαιρετικά αυξημένα τα ποσοστά εγκληματικότητας αλλοδαπών σε σχέση με τον αριθμό των εγκαταβιούντων (Στατιστικά 2009 Υπουργείου Δικαιοσύνης) [6]. Επίσης δεν έχει εξασφαλισθεί ο έλεγχος της εισροής μεταναστών, ώστε να αποκλειστούν όσοι τυχόν σχετίζονται με τη διεθνή τρομοκρατία.

i. Η πολιτική για την προστασία κατά της ανεργίας:

Δεν έχουν μελετηθεί από την Ελληνική Κυβέρνηση οι συνέπειες των ανωτέρω ρυθμίσεων απόδοσης ιθαγένειας για την Ευρωπαϊκή αγορά εργασίας και για τα ασφαλιστικά συστήματα, καθώς, μετά τις μαζικές εθνικοποιήσεις σε ένα Κράτος-μέλος, βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο περί τις 204.000 θέσεις εργασίας [7].

Οι συνέπειες πλήττουν όχι μόνο τους Έλληνες αλλά και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους εργαζομένους καθώς μαίνεται η μεγάλη οικονομική κρίση, και το πρόβλημα από την ελληνική αγορά εργασίας προεκτείνεται σε εκείνη των άλλων κρατών μελών.

ΕΠΕΙΔΗ επικαλούμαστε εκτός των άλλων και την Αρχή της Επικουρικότητας, με την οποία ζητώ να συνδράμετε και προστατεύσετε τα δικαιώματά μας από την άνω νομοθετική αυθαιρεσία της Ελληνικής Κυβέρνησης.

ΕΠΕΙΔΗ τα ανωτέρω θιγόμενα ζητήματα εξωτερικών συνόρων και ασφάλειας αποτελούν τομέα πολιτικής, που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να παρέμβει στην πολιτική και την νομοθεσία του Κράτους – μέλους, διότι το μέλος της έχει εκχωρήσει αυτήν την εξουσία βάσει του Πρωτοκόλλου 2 της άνω Συνθήκης ΕΕ.

ΕΠΕΙΔΗ η παρούσα Καταγγελία μας είναι νόμιμη και στηρίζεται σε αληθινά στοιχεία. Γι΄ αυτό έχει κάθε νόμιμο λόγο να γίνει δεκτή.

Στα πλαίσια αυτά, παρακαλούμε

να προβείτε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για τη διερεύνηση της συμβατότητας με το Ευρωπαϊκό δίκαιο του νόμου: «Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις» που ψηφίσθηκε την 16.3.2010 από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Με εκτίμηση



ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
[1] www.parliament.gr

[2] www.opengov.gr

[3] www.adesmeytos.gr με στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών Ελλάδας

[4] Ο «μηχανισμός» είναι ο εξής: Τώρα που δεν έχει παρέλθει –σύμφωνα με τον νόμο– τριετία από την ενηλικίωσή τους, εγγράφονται στα δημοτολόγια με απλή αίτησή τους με μόνη προϋπόθεση την πενταετή νόμιμη διαμονή που απέκτησε εκ των υστέρων ο ένας από τους γονείς τους με κάποια από τις μαζικές διαδικασίες νομιμοποίησης της ελληνικής νομοθεσίας των ετών 1997, 2001, 2005 και 2007.

[5] Άρθ. 77 παρ. 1 «να εξασφαλίζεται ο έλεγχος των προσώπων και η αποτελεσματική εποπτεία της διέλευσης των εξωτερικών συνόρων» και να διαμορφώνεται (παρ. 2 α) κοινή πολιτική θεωρήσεων και άλλων τίτλων διαμονής βραχείας διάρκειας, β) τους ελέγχους στους οποίους υποβάλλονται τα πρόσωπα που διέρχονται τα εξωτερικά σύνορα, γ) τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες οι υπήκοοι τρίτων χωρών μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα για σύντομο χρονικό διάστημα στην Ένωση, δ) οποιοδήποτε μέτρο που είναι αναγκαίο για την προοδευτική δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης των εξωτερικών συνόρων,

[6] Στατιστικά στοιχεία εγκληματικότητας 2009 Υπουργείου Δικαιοσύνης Ελλάδος, που ανακοινώθηκαν την 31.1.10

[7] Έρευνα Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Εφημερίδα: Τα ΝΕΑ 1.3.2010

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
Αναρτήθηκε από ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ