Σάββατο, 3 Οκτωβρίου 2009

ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΠΑΣΟΚ;

Δε θα ψηφισω ΠΑΣΟΚ γιατι:


Ψήφισε:
  • Το νόμο 2639/98 ενισχύοντας τη «μερική απασχόληση» και εισάγοντας ως μορφή της την εκ περιτροπής εργασία. Θέσπισε τα «stage» (ανασφάλιστη εργασία!). Νομιμοποίησε τα «ιδιωτικά γραφεία ευρέσεως εργασίας».
  • Το νόμο 2874/2000, με τον οποίο προχώρησε στη «διευθέτηση του χρόνου εργασίας σε ετήσια βάση» ανοίγοντας το δρόμο για την κατάργηση του οκτάωρου και την αύξηση του ορίου των απολύσεων!
  • Το νόμο 2956/2001, που νομιμοποίησε τα «δουλεμπορικά» γραφεία «ενοικίασης» εργαζομένων!
  • Το νόμο 3174/2003, που εισήγαγε τη μερική απασχόληση σε υπηρεσίες «κοινωνικού χαρακτήρα» στο Δημόσιο.
  • Το 2003 (Ν. 3205/03) που διαμόρφωσε τον κατώτερο βασικό μισθό στο Δημόσιο στα 590 ευρώ και οδήγησε στη συρρίκνωση των αποδοχών μέχρι και 18% 
 ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΒΓΗΚΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ 1.000.000 ΨΗΦΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑ
ΕΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ.

Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2009

ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ;

ΣΕΡΦΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ:

Κύριο Ismail Cem

Μορφή αρχείου: Microsoft Word - Προβολή ως HTML
Σύμφωνα με τη «μελέτη» του «συνεργάτη» του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου «είναι ... είναι ότι βρίσκεται σε προνομιούχο θέση λόγω της Ορθόδοξης ταυτότητάς της». .... Όλοι αυτοί, και πολλοί άλλοι ασφαλώς, ακόμα και στην λεγόμενη «αριστερά», ...
cm.greekhelsinki.gr/.../ghm715_on_christodoulos_kata_panton_greek.doc - Παρόμοιες
 
ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ. 

Διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού


Διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή με πολίτες στην Ηλιούπολη.
PDF
Εκτύπωση
E-mail
  


karamanlhs_hlioupoliΑσάφεια, αοριστία, εύκολες και ανέφικτες υποσχέσεις στην οικονομία χρέωσε στο ΠΑΣΟΚ ο πρωθυπουργός στην εισαγωγική του τοποθέτηση κατά τη διακαναλική του συνέντευξη με πολίτες στην Ηλιούπολη.
Αντιδιαστέλλοντας τη στάση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης με αυτή της ΝΔ, επανέλαβε πως έχουμε μπροστά μας δύο δύσκολα χρόνια και πρέπει να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις, τονίζοντας πως όταν υπάρχει τέτοια κρισιμότητα προβλημάτων έχεις χρέος να πεις την αλήθεια στους πολίτες.
Από τη μια έχουμε μια δύσκολη αλλά υπεύθυνη πολιτική, και από την άλλη κρυφή ατζέντα γεμάτη αοριστίες και ασάφειες, σημείωσε και επιτιθέμενος στο ΠΑΣΟΚ, υποστήριξε μεταξύ άλλων πως δεν έχει σχέδιο, δεν έχει πει τι φορολογική πολιτική θα κάνει και συμπλήρωσε: Αν μπούμε σε ένα κύκλο από εύκολες υποσχέσεις θα εκτιναχθούν τα ελλείμματα και τα χρέη και ο τόπος θα μπει σε οικονομική περιπέτεια.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το ΛΑΟΣ, υπογράμμισε πως η επικείμενη εκλογή είναι ιδιαίτερα κρίσιμη, χαρακτηρίζοντας υπερβολική πολυτέλεια την ψήφο διαμαρτυρίας και στέλνοντας μήνυμα για συστράτευση στους ψηφοφόρους της ΝΔ: «Δεν είναι ώρα για χαμένες ψήφους. Η ψήφος στο ΛΑΟΣ βοηθάει το ΠΑΣΟΚ».
Ερωτηθείς για τη φορολογική πολιτική που θα ακολουθηθεί, τόνισε: «Δεν πάμε σε αύξηση της φορολογίας, αλλά σε κατά μέτωπο ρήξη με τη φοροδιαφυγή».
Επανέλαβε ακόμη την πρόθεση της ΝΔ, εφόσον εκλεγεί, για πάγωμα των αμοιβών των υψηλόμισθων στο Δημόσιο, με παράλληλη ειδική πρόνοια με έκτακτη ενίσχυση στους χαμηλόμισθους.
Ερωτηθείς για το θέμα του πανεπιστημιακού ασύλου, ο πρωθυπουργός επανέλαβε πως θα έφθανε μέχρι και την πλήρη κατάργησή του, επισημαίνοντας πως έχει γίνει άσυλο για καταστροφική μανία και βία.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ζήτησε να μπουν κανόνες για τις διαδηλώσεις. Δεν μπορεί 100 ή 50 άνθρωποι κάθε μέρα η μέρα παρά μέρα να κλείνουν το κέντρο της πόλης. Μπορούν, για παράδειγμα, να διαδηλώνουν σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ή στο πεζοδρόμιο.
Αναφερόμενος σε ζητήματος περιβαλλοντικής πολιτικής, τόνισε πως μία από τις μεγάλες προτεραιότητες στη σύγχρονη κοινωνία είναι το περιβάλλον, επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, πως το μεγαλύτερο περιβαλλοντικό έργο που προσέφερε η κυβέρνηση είναι ο Χωροταξικός Σχεδιασμός.
Κάνοντας απολογισμό του έργου της κυβέρνησης, τόνισε πως έγινε σημαντικό έργο, σημειώνοντας όμως πως πρέπει να γίνουν κι άλλα, κυρίως στο Δημόσιο. Επίσης έκανε την αυτοκριτική του, σημειώνοντας πως δεν έγιναν όλα τέλεια.

Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2009

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ

  Ιωάννης Μεταξάς


 Υπάρχουν στιγμές κατά τις οποίες ένας λαός οφείλει, αν θέλει να μείνει μεγάλος, να είναι ικανός να πολεμήσει. Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνον διότι πρέπει.

ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ ΝΙΚΗΣ.

Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

Οι αρχηγοί των κομμάτων στην χώρα μας καθώς και οι συνεργάτες τους, τις τελευταίες ημέρες αναφέρονται συνεχώς στο θέμα για το οποίο επίσημα οδηγούμαστε σε εκλογές που δεν είναι άλλο απο την οικονομία. Από το πρωί μέχρι το βράδυ ακούμε ότι χρήματα υπάρχουν αλλά λόγω της φοροδιαφυγής δεν μπορούν να εισπραχθούν απο το κράτος και ο καθένας προτείνει τις δικές του λύσεις και πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Βέβαια όλα αυτά τα έχουμε ξαναακούσει πάρα μα πάρα πολλές φορές προεκλογικά. Προγράμματα ανεφάρμοστα μόνο για προεκλογική χρήση. Μετά τις εκλογές ολα αυτα πάνε στο καλάθι των αχρήστων και πληρώνουν την νύφη συνεχώς μισθωτοί και συνταξιούχοι τα εύκολα σύγχρονα θύματα. Πόσα χρήματα όμως να μαζέψεις και από αυτούς που στην ουσία δεν έχουν κιόλας, πόσους νέους φόρους να εφεύρουν για να τούς πάρουν έστω και ένα λεπτό που τους περίσεψε απο κάποιο δάνειο που έχουν πάρει; Γνωρίζουμε πολύ καλά οτι κανένας απο αυτούς δεν θα χτυπηθεί με μεγάλα συμφέροντα αλλά κάτω απο τα μεγάλα συμφέροντα υπάρχουν και άλλοι που μπορούν να ξεκινήσουν όπως Γιατροί, Δικηγόροι, Υδραυλικοί, Ηλεκτρολόγοι, Τεχνίτες και άλλοι. Γιατί κύριοι κάποιος απο τους παραπάνω να έχει πραγματικό εισόδημα 500.000€ η και παραπάνω και να δηλώνει 10.000 άντε 20.000 €, θα μου πείτε πάρε απόδειξη και σε ένα χρόνο θα σου επιστρέψουμε αυτό που σου αναλογεί μέσω της φορολογικής σου δήλωσης.
Συμφωνώ κύριοι αλλά με ρωτάτε εμένα που είμαι μισθωτός και η γυναίκα μου γέννησε η μου χάλασε το δίκτυο ύδρευσης και φτάνει η ώρα να πληρώσω το λαγαριασμό των 3.000€ και ζητήσω απόδειξη ο λογαριασμός απευθείας γίνεται 3.570€ με το Φ.Π.Α που θα τα βρώ να τα καταβάλω και να περιμένω μετά από ένα χρόνο να τα πάρω πίσω. Εάν θέλατε να πιάσετε έστω αυτούς θα μπορούσατε να κάνετε το πιο απλό πράγμα με την απόδειξη την επόμενη ημέρα να βρισκόμουν στο ταμείο της εφορίας και να έπερνα πίσω το αναλογούν ποσό. Με τον τρόπο αυτό πόσα δισεκατομμύρια ευρώ θα δηλωνόντουσαν παραπάνω και τι έσοδα θα είχε το κράτος; Το θέμα είναι ότι δεν θέλετε και όχι ότι δεν μπορείτε.
Είστε πατριωτικά ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ και έχετε αφήσει την πατρίδα να έχει βαλτώσει στην διαπλοκή και στην εξάρτηση απο ξένες δυνάμεις που σιγά σιγά για να μην ζητάνε τα χρωστούμενα και να μας δανείζουν συνεχώς παίρνουν ανταλάγματα. Δεν είμαστε πια πρόβατα και αγράμματοι άλλαξαν οι γενιές.   

Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΟΝΤΙΑΚΟ

Είναι εθνικό το θέμα των Ποντίων

Να απομακρυνθεί το τουρκικό προξενείο από την Κομοτηνή ζήτησε για άλλη μία φορά από την Κομοτηνή ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης, που είναι και υποψήφιος βουλευτής Ροδόπης.
Μιλώντας σε οπαδούς του κόμματος απ' όλη τη Θράκη, σε ξενοδοχείο της Κομοτηνής, είπε ότι η απόφασή του να είναι υποψήφιος στη Ροδόπη έχει καθαρά πατριωτικό χαρακτήρα και είναι προϊόν βαθιάς πολιτικής απόφασης. Επιτέθηκε στα άλλα κόμματα ότι δεν έχουν ξεκάθαρες απόψεις στα εθνικά θέματα.
Νωρίτερα περιόδευσε στην Κομοτηνή και συναντήθηκε με αντιπροσωπεία του Συνδέσμου Δανειοληπτών Ποντίων Παλιννοστούντων, που επισήμαναν τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν 40.000 οικογένειες Ποντίων με τα δάνεια που έχουν πάρει. Μετά τη συνάντηση ο κ. Καρατζαφέρης τόνισε: «Η δική μας θέση ήταν, είναι και παραμένει πάγια. Είναι εθνικό το θέμα, δεν είναι οικονομικό. Οι Πόντιοι εξεδιώχθησαν από τον Κεμάλ και τον Στάλιν. Είναι αδιανόητο, πενήντα χρόνια μετά, να εκδιώκονται από τη ίδια τους την πατρίδα. Ηρθαν εδώ για να υπηρετήσουν την Ελλάδα. Ηρθαν από νόστο για την Ελλάδα. Δεν μπορεί η Ελλάδα να μην τους δίνει εκείνα τα εχέγγυα που χρειάζονται για μια σωστή και ασυννέφιαστη ζωή. Δεν μιλάω για δάνεια. Μιλάω για την ανάγκη στέγασης των Ποντίων. Τα κεφάλαια μπορούν να βρεθούν και από την Ευρώπη και από εκείνα τα κεφάλαια που χρησιμοποιούνται για άλλες πραγματικότητες, όχι τόσο σωστές. Πιστεύω λοιπόν ότι το θέμα των Ποντίων είναι ένα εθνικό θέμα»

ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΙΑ........


ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ
ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΟΡΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ
Του Αντιναυάρχου ε.α. Π. ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΥ Π.Ν

Είναι γνωστές οι επίμονες προσπάθειες των Σκοπίων να επιβάλουν στη διεθνή κοινότητα και ειδικότερα στην Ελλάδα, τα Ελληνικά ιστορικά ονόματα «Μακεδονία» και «μακεδόνας» για τον κρατικό και εθνικό τους προσδιορισμό. Ο αδιάντροπος αυτός σφετερισμός της ταυτότητας των Μακεδόνων, που είναι και ταυτότητα των Ελλήνων, καθώς και της ελληνικότητας του Ονόματος, της Γλώσσας, της Ιστορίας και του Πολιτισμού της Μακεδονίας, που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός, δεν μας ξενίζει ιδιαίτερα γιατί ξεκίνησε πριν από 60 χρόνια. Εκείνο που μας ξενίζει είναι η πρόσφατη αναγνώριση των Σκοπίων, από τις ΗΠΑ, με το Ελληνικό αυτό όνομα, γιατί είναι αχαρακτήριστη, άστοχη, προσβλητική, επικίνδυνη, σε βάρος της Ελλάδας, και οπωσδήποτε ασυνεπής σε σχέση με τις προγενέστερες θέσεις και ενέργειές του επί του θέματος.
Αδιάψευστα ιστορικά γεγονότα και ντοκουμέντα αποδεικνύουν ότι η, με σύμφωνη γνώμη του Στάλιν, μετονομασία, τον Αύγουστο του 1944, από τον Τίτο, από Νότια Σερβία σε «Μακεδονία», είχε δύο στόχους : ο πρώτος στόχος ήταν ο προσδιορισμός και αποδυνάμωση της Σερβίας, ο δε δεύτερος και σπουδαιότερος, η απόσπαση της Βόρειας Ελληνικής Επαρχίας της Μακεδονίας προς έλεγχο του Αιγαίου, ιδιαίτερα της πολύ σημαντικής πόλεως και λιμένος της Θεσσαλονίκης, και η στη συνέχεια δημιουργία της ψευδομακεδονίας του Αιγαίου. Φαίνεται ότι οι ΗΠΑ λησμόνησαν την τότε σαφή και αποτελεσματική στάση ως και τις στη συνέχεια ενέργειές τους.
Συγκεκριμένα, στην ενέργεια αυτή του Τίτο, οι ΗΠΑ αντιτάχθησαν και αντέδρασαν άμεσα με τον Υπουργό Εξωτερικών, της Κυβερνήσεως Ρούσβελτ, Εdward R. Stetinius Jr, o oποίος με την υπ΄αριθμό 868014/26-12-44 εγκύκλιό του, δήλωσε τα εξής : «Η Κυβέρνηση αυτή θεωρεί ότι οποιαδήποτε αναφορά σε «Μακεδονικό Έθνος», «Μακεδονική Πατρώα Γη» ή «Μακεδονική Εθνική Συνείδηση» είναι αδικαιολόγητη και δημαγωγική, δεν αντιπροσωπεύει εθνική ή πολιτική πραγματικότητα, ενώ διαβλέπει, στην παρούσα αναβίωσή της, πιθανό μανδύα για επιθετικές ενέργειες εναντίον της Ελλάδας. Η επίσημη πολιτική αυτής της Κυβέρνησης είναι να λάβει τα αναγκαία μέτρα εναντίον εκείνων που θα βοηθήσουν τη Γιουγκοσλαβία και τη Βουλγαρία στη δημιουργία «Μακεδονικού Ζητήματος» σε βάρος της Ελλάδας».
Την πολιτική αυτή ενίσχυσαν και νεώτεροι Πρόεδροι ως και τα νομοθετικά σώματα των ΗΠΑ. ΟΙ ανωτέρω δηλώσεις αποδείχθησαν προφητικές δεδομένου ότι ο Τίτο και ο Στάλιν πράγματι ξεκίνησαν επιθετική ενέργεια εναντίον της Ελλάδας στην οποία οι ΗΠΑ αντέδρασαν με το Δόγμα ΤΡΟΥΜΑΝ και βοήθεια προς την Ελλάδα, το 1947, προκειμένου να προστατευθεί η εδαφική της ακεραιότητα από κομμουνιστική κατοχή. Την ανωτέρω άποψη/στάση των ΗΠΑ ενίσχυσαν επίσης, μεταξύ άλλων, ο ΟΗΕ, ο Πάπας Ιωάννης Παύλος και οι ομολογίες Στάλιν και Δημητρώφ.
Κατωτέρω θα επαναληφθούν συνοπτικά, οι κυριότεροι λόγοι που δεν επιτρέπουν τη χρήση των ονομάτων «Μακεδονία», «Μακεδόνας» και «Μακεδονικός από το νέο κράτος :
α. Δεν είναι σωστό μια χώρα, η οποία είναι τμήμα μιας γεωγραφικής περιοχής, να ορίζεται αυθαίρετα από μόνη της, με επίσημο τρόπο, εκπρόσωπος της όλης περιοχής.
β. Δεν αντιπροσωπεύει ούτε εθνική ούτε πολιτική πραγματικότητα δεδομένου ότι τα ονόματα αυτά είναι καθαρά Ελληνικά, αναφορικά με την προέλευσή τους, και ότι δεν υπάρχει Μακεδονική φυλή. Η χρήση των ονομάτων αυτών στην αρχαία Ελλάδα, ακόμη και σε προσδιορισμούς όπως «Βασίλειο της Μακεδονίας του Φιλίππου του Β΄ή του Μεγάλου Αλεξάνδρου» έδειχνε γεωγραφική περιοχή και όχι εθνότητα. Οι Μακεδόνες όπως οι Αθηναίοι, οι Σπαρτιάτες, οι Θηβαίοι, Κύπριοι κ.λ.π. ήταν όλοι Έλληνες.
γ. Μπορεί να στηρίξει εδαφικές διεκδικήσεις σε βάρος γειτονικών χωρών, όπως συνέβηκε πολλές φορές μέχρι τώρα.
δ. Δεν υπάρχει ομοιογένεια στον πληθυσμό του νέου κράτους. Σύμφωνα με ένα άρθρο στο περιοδικό Christian Science Monitor, στις 28 Οκτωβρίου 1992, στη σελίδα 19, από τον C.M.WOODHOUSE, πολύ γνωστό ιστορικό και πρώην μέλος του Βρετανικού Κοινοβουλίου ο οποίος υπηρέτησε τη Μεγάλη Βρετανία, στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια και μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, ο πληθυσμός αποτελείται από 40-45% Σλάβους, 30% Αλβανούς, 10% Έλληνες και 10% Τσιγγάνους και λοιπούς.
ε. Ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί την παραποίηση της ιστορίας της Μακεδονίας στους ακόλουθους ψευδείς ισχυρισμούς/επιχειρήματα που έχουν κατασκευασθεί από τους Σκοπιανούς αξιωματούχους προκειμένου να υποστηρίξουν τις προσπάθειές τους να επιβάλουν τη χρήση του ονόματος Μακεδονία και των παραγώγων του :
  • Ότι οι Μακεδόνες δεν είναι Έλληνες αλλά μια ξεχωριστή εθνότητα.
  • Ότι η γλώσσα τους δεν είναι η Ελληνική, αλλά το ιδίωμα που ομιλείται στην περιοχή των Σκοπίων.
  • Ότι η Μακεδονία εκτείνεται προς Βορράν πολύ πέραν των ορίων της ιστορικής Μακεδονίας, κατά τέτοιο τρόπο ώστε να περιλαμβάνει πραγματικές σλαβικές περιοχές που δεν είχαν υπάρξει ποτέ τμήματα της Μακεδονίας στην αρχαιότητα και οι οποίες στην πραγματικότητα ήταν τμήματα της αρχαίας Δαρδανίας.
  • Ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες, αλλά ένα ξεχωριστό έθνος που είχε σχέση με τους Ιλλυριούς και τους Θράκες.
  • Ότι όταν οι Σλάβοι κατέβηκαν στη Βαλκανική, κατά τη διάρκεια του 6ου και 7ου αιώνων μ.Χ. συγχωνεύθηκαν με τους μη Έλληνες απογόνους των αρχαίων Μακεδόνων και έτσι δημιουργήθηκε ένα νέο έθνος οι Σλαβο-Μακεδόνες.
  • Ότι οι απόγονοι αυτών των Σλαβο-Μακεδόνων του μεσαίωνα είναι οι σημερινοί Μακεδόνες των Σκοπίων.
  • Ότι στη Βουλγαρία και Ελλάδα υπάρχουν κάτοικοι οι οποίοι ανήκουν σ΄αυτό το «Μακεδονικό Έθνος» οι οποίοι σχηματίζουν καταπιεσμένες μειονότητες των οποίων τα δικαιώματα πρέπει να αναγνωρισθούν.
  • Ότι οτιδήποτε αποκαλούμενο «Μακεδονικό», ήθη, έθιμα, πολιτισμός κ.λ.π. δεν είναι Ελληνικό, αλλά δημιούργημα των Μακεδόνων του τύπου των Σκοπίων.
Φυσικά όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί, σε καμιά περίπτωση, δεν μπορούν να αντέξουν κριτική γιατί είναι τελείως αμφισβητήσιμοι τόσο με ιστορικά και εθνολογικά όσο και με πολιτιστικά ή κοινωνιολογικά κριτήρια.
Τα επιχειρήματα να μη χρησιμοποιηθούν τα ονόματα «Μακεδονία» και «Μακεδονικός» είναι ουσιώδη και σε σύγκριση με τους ισχυρισμούς των Σκοπιανών είναι συντριπτικά και αποφασιστικά.
Οι κατασκευασμένοι από τους Σκοπιανούς ισχυρισμοί, που προαναφέρθηκαν, προβάλλονταν και προβάλλονται συνεχώς από τους αξιωματούχους των Σκοπίων όχι μόνο τότε που ήταν ομόσπονδο κράτος αλλά ιδιαίτερα και πιο επίμονα τώρα που είναι ανεξάρτητο κράτος. Μολονότι δεν αντέχουν ακόμη και στοιχειώδη κριτική δεδομένου ότι είναι ψευδείς και αδικαιολόγητοι, τα ακόλουθα αποδεικτικά στοιχεία θα αποδείξουν ότι τα αντικρούοντα αυτούς επιχειρήματα είναι ουσιαστικά, συντριπτικά και αποφασιστικής σημασίας.
Η Μακεδονία από μόνη της, με τις χιλιετίες της παλιάς της δόξας, δεν θα επιτρέψει την αλλαγή της ιστορίας. Μόνο το άκουσμα των ονομάτων του Αριστοτέλη και του Μεγάλου Αλεξάνδρου και η συνεισφορά τους στην ιστορία του ανθρώπινου γένους, του πρώτου με τη σοφία του και του δεύτερου με την πολεμική του αρετή, την ανδρεία, την εξαίρετη πολιτική και τη μεγαλοσύνη του, θα έπρεπε να είναι αρκετά για να επαναφέρουν στα λογικά τους όλους αυτούς που προσπαθούν να παραποιήσουν την ιστορία της.
Η Μακεδονία υπήρξε πάντοτε και εξακολουθεί να είναι ακόμη η πιο προχωρημένη έπαλξη και ο προμαχώνας της Ελλάδας.
Όλες οι ιστορικές πηγές συμφωνούν αναφορικά με τη γεωγραφική θέση της αρχαίας Μακεδονίας της οποίας τα όρια ήταν τα ακόλουθα :

  • Το Αιγαίο Πέλαγος και τα βουνά Καμβούνια, Πιέρια και Όλυμπος προς νότον.
  • Οι λίμνες Οχρίδα και Πρέσπα και τα βουνά Βαμβούνα, Σκόμιο και Ροδόπη προς βορράν.
  • Ο ποταμός Νέστος προς ανατολάς και τα βουνά Γράμμος και Πίνδος προς δυσμάς.
Οι κάτοικοι αυτής της περιοχής, οι Μακεδόνες, ανήκαν σε μια από τις αρχαιότερες Ελληνικές φυλές. Οι πλησιέστεροι συγγενείς τους ήταν οι Θεσσαλοί και ειδικότερα οι Μαγνήσιοι με τους οποίους μοιράζονταν την Αιολική καταγωγή.
Η γλώσσα που μιλούσαν ανήκε στους αρχαιότερους τύπους της Ελληνικής και είχε συγγένεια με τις διαλέκτους της Αιολικής, Αρκαδικής, Κυπριακής και Μηκυναϊκής.
Η θρησκεία των Μακεδόνων ήταν η ίδια με τη θρησκεία των άλλων Ελλήνων οι δε μύθοι και παραδόσεις τους ήταν τα ίδια που συναντούσες σε όλο τον Ελληνικό κόσμο.
Ο Βασιλιά της Μακεδονίας Φίλιππος ο Β΄και ο γιός του Αλέξανδρος ο Μέγας � στον οποίο οι Σκοπιανοί προσπαθούν επισταμένα να προσδώσουν «Σλαβομακεδονική» ταυτότητα � ενεργούσαν όχι απλώς σαν Έλληνες αλλά σαν Πανελλήνιοι Αρχηγοί με την έννοια ότι έκαναν πράξη την παλιά ιδέα του σχηματισμού ενός ενιαίου Ελληνικού κράτους με τη συγχώνευση των Ελληνικών πόλεων-κρατών.
Στις χρονικές περιόδους που ακολούθησαν, και ειδικότερα μετά την εμφάνιση στη Βαλκανική των Σλάβων και των Βουλγάρων (6ο και 7ο αιώνα μ. Χ.) η γεωγραφική περιοχή της Μακεδονίας όπως προσδιορίσθηκε προηγουμένως εξακολούθησε να είναι η έπαλξη και ο προμαχώνας του Ελληνισμού όπως ακριβώς ήταν και κατά την αρχαιότητα.
Η Παλαιά Διαθήκη, οι αρχαίοι συγγραφείς, σύγχρονοι ερευνητές, αμέτρητες επιγραφές σε αγάλματα, τάφους, στήλες με Ελληνικά ονόματα και αναθήματα, χιλιάδες νομίσματα, όχι μόνο στη Μακεδονία και στην υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού όπως στη Λιβύη, την Αίγυπτο και την Ασία, μέχρι τις Ινδίες, επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά ότι, οι Μακεδόνες σαν Έλληνες, είχαν τους ίδιους θεούς, τις ίδιες θρησκευτικές λατρείες, και ότι ήταν αυτοί που διέδωσαν τη γλώσσα τους, που ήταν η Ελληνική, και το Ελληνικό πνεύμα σε όλο το γνωστό τότε κόσμο.
Η Παλαιά Διαθήκη περιλαμβάνει ακαταμάχητα και αδιάσειστα αυτούσια στοιχεία στα κείμενά της. Σε ένα από αυτά, ο Προφήτης Δανιήλ, 200 περίπου χρόνια πριν από τη γέννηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου, προέβλεψε ότι «ο Βασιλιάς των Μήδων και των Περσών θα κατατροπωθεί από έναν Έλληνα Βασιλιά και ότι αυτόν τον πρώτο μεγάλο Βασιλιά θα τον διαδεχθούν τέσσερις Βασιλιάδες από το ίδιο Βασίλειο».
Οι Αρχαίοι συγγραφείς και ιστορικοί δίνουν επίσης αμέτρητα αποδεικτικά στοιχεία. Η πρώτη ιστορική αναφορά δίνεται από τον Όμηρο ο οποίος στην Ιλιάδα μνημονεύει τα ονόματα διαφόρων Πελασγικών και Ελληνικών φυλών που ζούσαν στη Μακεδονία.
Ο Στράβων αναφέρει: «Φυσικά η Μακεδονία είναι μέρος της Ελλάδας».
Ο Ηρόδοτος γράφει : «Οι απόγονοι του Περδίκα, του πρώτου Βασιλιά των Μακεδόνων, είναι Έλληνες, όπως οι ίδιοι το θέλουν και όπως εγώ ο ίδιος το ξέρω».
Ο Θουκυδίδης αναφέρει ότι : «Οι Μακεδόνες αποτελούνται από διάφορες ελληνικές φυλές κάτω από διάφορους Βασιλιάδες».
Ο Πολύβιος λέει : «Οποία και πόσο μεγάλη τιμή πρέπει να ανήκει στους Μακεδόνες οι οποίοι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους δεν έπαψαν ποτέ να μάχονται εναντίον των Βαρβάρων για την ασφάλεια των Ελλήνων».
Ο Αρριανός, στο βιβλίο του «Ανάβαση του Αλεξάνδρου» αναφέρει ότι μετά τη μάχη του Γρανικού ο Αλέξανδρος έκανε τα εξής : «Έστειλε στην Αθήνα, την πρώτη πόλη όλων των Ελλήνων, και όχι στην Πέλλα που ήταν η πρωτεύουσα της Μακεδονίας, τριακόσιες πανοπλίες και άλλα Περσικά λάφυρα, για να ανατεθούν στην πολιούχο Αθηνά με την αφιέρωση «Αλέξανδρος ο Φιλίππου και οι Έλληνες, πλην Λακεδαιμονίων, από των Βαρβάρων των την Ασίαν οικούντων». Επίσης λέει ότι 2000 Έλληνες μισθοφόρους των Περσών, που συνέλαβε αιχμαλώτους, τους έστειλε δέσμιους στη Μακεδονία για να εργασθούν εκεί σαν δούλοι «ότι παρά τα κοινά δόξαντα τοις Έλλησιν, Έλληνες όντες, εναντία τη Ελλάδι υπέρ των Βαρβάρων εμάχοντο».
Με τις ενέργειές του αυτές ο Αλέξανδρος, εκτός από την απογοήτευσή του για τη μη συμμετοχή των Σπαρτιατών στην Πανελλήνια εκστρατεία εναντίον των Περσών και για τις πολύ λίγες περιπτώσεις που Έλληνες πολέμησαν στο πλευρό των Περσών, δείχνει κυρίως πόσο περήφανος αισθανόταν για την Ελληνική καταγωγή του, ότι το επίτευγμά του το θεωρούσε καθαρά Ελληνικό και ότι το ίδιο θα έπρεπε να αισθάνονταν και οι άλλοι Μακεδόνες αφού ο Αλέξανδρος δεν έκανε καμιά ξεχωριστή αναφορά σ΄αυτούς.
Ο Παυσανίας επιβεβαιώνει ότι οι Μακεδόνες ήταν μέλη των Δελφικών Αμφικτυονιών λέγοντας : «Την εποχή μου οι Αμφικτυονίες ήταν τριάντα. Οι περιοχές της Νικόπολης, της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας έστειλαν η κάθε μια από έξη αντιπροσώπους» δεδομένου ότι, όπως είναι γνωστό σε όλους, μόνο Έλληνες ήταν μέλη Αμφικτυονιών. Επίσης ο Παυσανίας επιβεβαιώνει ότι οι Μακεδόνες συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπου μόνο Έλληνες μπορούσαν να αγωνιστούν, με πολλές συμμετοχές και πολλούς νικητές.
Ο Γιόχαν Γουσταύος Ντρόϊζεν, διαπρεπής Γερμανός φιλόλογος και ιστορικός στην ιστορία που έγραψε για το Μέγα Αλέξανδρο τονίζει ότι : «και οι δύο, και ο Φίλιππος και ο Αλέξανδρος, μετέφεραν και μετέδωσαν στους λαούς της Ασίας όχι το Μακεδονικό πολιτισμό, γιατί δεν υπήρξε ποτέ ανεξάρτητος, αλλά τον Ελληνικό πολιτισμό».
Όταν οι χάρτες αποκαλύπτουν την αλήθεια
Οι προσπάθειες που έχουν γίνει από τους Σκοπιανούς να παρέξουν αποδεικτικά στοιχεία για τους ισχυρισμούς τους, με την κατασκευή πλαστών χαρτών, δεν απέδωσαν. Όσο σκληρά και να προσπαθήσει κάποιος δεν θα βρει, πουθενά σ΄όλο τον κόσμο, χάρτες εκτυπωμένους πριν από το 1944 οι οποίοι να εμφανίζουν τη λέξη «Μακεδονία» δε οποιαδήποτε άλλη χώρα εκτός από την Ελλάδα.
Το πόσο αβάσιμα είναι τα επιχειρήματα των Σκοπιανών στην προσπάθειά τους να προβάλουν τους ισχυρισμούς τους ότι υπάρχει «Μακεδονικό Έθνος» αποδεικνύεται από τους παρακάτω εθνολογικούς και ιστορικούς χάρτες :
  • Ο εθνογραφικός χάρτης των εθνοτήτων στη Μακεδονία την περίοδο 1912-1926 ο οποίος εκτυπώθηκε το 1970 από το New Campridge Modern History.
  • Ο εθνογραφικός χάρτης του Kieport που εκτυπώθηκε στο Βερολίνο το 1818.
  • Ο εθνογραφικός χάρτης που έφτιαξε ο Ιταλός Amendore Vergili το 1908 με βάση την Τουρκική απογραφή που είχε διεξαχθεί από τον Hilmi Pasha.
  • Ο χάρτης του Standford.
  • Ο ιστορικός χάρτης της Ελλάδας που εκδόθηκε στη Βαλτιμόρη από τον Ε.Ζ.Coal το 1824, στο υπόμνημα του οποίου ο εκδότης περιγράφει τη Μακεδονία σαν τμήμα της Ηπειρωτικής Ελλάδας ενώ σημειώνει ότι τα βόρεια σύνορά της βρίσκονται πέραν της πόλης του Μοναστηρίου.
  • Ο χάρτης που εκδόθηκε από το φημισμένο Ιστορικό-Γεωγράφο ORTELIUS το 1579, που αναφέρεται στα ιεραποστολικά ταξίδια του Αποστόλου Παύλου, όπου η ελληνική επικράτεια εμφανίζεται ενιαία συμπεριλαμβάνουσα τη Μακεδονία.
  • Ο εθνογραφικός χάρτης των Βαλκανίων που εκδόθηκε στο Παρίσι το 1878 ο οποίος δείχνει τη μεγάλη υπεροχή του Ελληνικού πληθυσμού, έναντι όλων των άλλων εθνοτήτων χωρίς καμιά ένδειξη των αυτοαποκαλουμένων Μακεδόνων.
Κανείς από αυτούς τους χάρτες, ή οποιοσδήποτε άλλος που εκδόθηκε πριν από το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, δεν κάνει καμιά αναφορά σε ξεχωριστό «Μακεδονικό Έθνος» για τον απλό λόγο ότι δεν υπήρξε τέτοιο έθνος πριν το εφεύρει ο Τίτο.
Δεν υπάρχει Μακεδονική γλώσσα
Οι προσπάθειες των Σκοπιανών να παρουσιάσουν αποδεικτικά στοιχεία ότι η αποκαλούμενη «Μακεδονική γλώσσα» είναι το ιδίωμα που ομιλείται στην περιοχή των Σκοπίων δεν μπορούν να πείσουν κανένα. Η γλώσσα τους, η οποία εμπεριέχει αυτοτελή Σλαβική γλώσσα, ήταν τελείως άγνωστη μέχρι το 1944. Και όσο πολύ και αν προσπαθήσει κάποιος δεν θα βρει τίποτε που να αποδεικνύει την ύπαρξή της. Η γλώσσα που χρησιμοποιούσαν οι Σλαβόφωνοι κάτοικοι της νότιας Γιουγκοσλαβίας και της Νοτιοδυτικής Βουλγαρίας ήταν γνωστή σαν ένα γλωσσικό ιδίωμα της Βουλγαρικής.
Μετά τη δημιουργία της Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας, για προφανείς πολιτικούς λόγους, ένας πολύ μεγάλος αριθμός φιλολόγων και υποτρόφων της φιλολογίας στρατολογήθηκε προκειμένου να δημιουργήσει μια ξεχωριστή γραπτή γλώσσα.
Αφού πήραν το ήδη ομιλούμενο Βουλγαρικό γλωσσικό ιδίωμα σαν σημείο εκκίνησης και αφού δανείστηκαν ευρύτατα από την Ελληνική, τη Σερβική, τη Ρωσική και άλλες Σλαβικές γλώσσες, δημιούργησαν μια φιλολογική γλώσσα την αποκαλούμενη «Μακεδονική γλώσσα» η οποία αναγνωρίστηκε από το Γιουγκοσλαβικό Σύνταγμα σαν μια από τις τρεις επίσημες γλώσσες της χώρας. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει ούτε ένα κείμενο, ούτε μια επιγραφή σε αυτή τη γλώσσα πριν από το 1944 αποδεικνύει, χωρίς αμφιβολία, ότι δεν έχει καμιά σχέση με τους αρχαίους Μακεδόνες και τους απογόνους τους που μιλούσαν πάντοτε Ελληνικά.
Το γεγονός ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες μιλούσαν την ίδια γλώσσα με τους άλλους Έλληνες φαίνεται και στο έργο του Ρωμαίου Ιστορικού Livy, ο οποίος γράφει ότι τη συνέλευση των Ελλήνων στην Αιτωλία το 200 π.χ. την παρακολούθησαν «αντιπρόσωποι από τους Αιτωλούς, τους Ακαρνάνες και τους Μακεδόνες, οι οποίοι μιλούσαν όλοι την ίδια γλώσσα».
Δεν υπάρχει επίσημο κείμενο ούτε στο πρόσφατο ούτε στο απώτερο παρελθόν στο οποίο να γίνεται μνεία για «Μακεδονία» ή για «Μακεδόνες». Ούτε η συνθήκη του Βερολίνου ούτε η συνθήκη του Αγίου Στεφάνου κάνουν κάποια αναφορά σ΄αυτό το ενδεχόμενο. Η επίσημη Τουρκική απογραφή του 1905 δίνει αριθμητικά στοιχεία για τους πληθυσμούς της γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας, η οποία ήταν διηρημένη στα Βιλαέτια της Θεσσαλονίκης και του Μοναστηρίου, δείχνει μεγάλη υπεροχή των Ελλήνων ενώ δεν κάνει καμιά αναφορά σε «Μακεδόνες» για τον απλό λόγο ότι κανένας από τους ερωτηθέντες δεν εδήλωσε τέτοια καταγωγή.
Ένα γεγονός που έχει γίνει αποδεκτό ακόμη και από Σλάβους Ιστορικούς είναι ότι η εγκατάσταση των Σλάβων στα Βαλκάνια έλαβε χώρα τον 6ο αιώνα μ.Χ. και ότι η πολιτιστική τους ιστορία αρχίζει κατά τη διάρκεια του 10ου αιώνα μ.Χ. Οι θεμελιωτές της πολιτιστικής ιστορίας των Σλάβων, ήταν δύο Έλληνες μοναχοί από τη Θεσσαλονίκη, ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος, οι οποίοι κατά τη διάρκεια του 9ου αιώνα, με σημείο εκκίνησης τη Μακεδονία, δίδαξαν τους Σλάβους τη βασισμένη στα Ελληνικά Κυριλλική γραφή και τη Χριστιανική πίστη της Ελληνο-Ορθόδοξης Εκκλησίας. Έτσι οι πρώτες ουσιώδεις πηγές της πολιτιστικής ζωής και της ιστορίας τους είναι Ελληνικές του Βυζαντίου.
Αυτό και μόνο το γεγονός αποστερεί από τους Σλάβους το δικαίωμα να διεκδικήσουν οιονδήποτε ιστορικό δεσμό με τα Βαλκάνια πριν από τον 6ον αιώνα μ.Χ. και οιονδήποτε πολιτιστικό πριν από τον 10ο αιώνα. Η θεωρία των Σκοπιανών ότι ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος ήταν Σλαβομακεδόνες, η οποία είναι τουλάχιστον αστεία, δέχθηκε ένα ισχυρό ράπισμα από τον Πάπα Ιωάννη Παύλο ΙΙ, ο οποίος στις 31 Δεκεμβρίου 1980 διένειμε σε όλην την καθολική εκκλησία διακήρυξη, με την οποία ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος μνημονεύονται ως «οι Έλληνες αδελφοί» και καθιερώνονται ως προστάτες της Ευρώπης.
Γεγονότα τα οποία δεν δικαιολογούν άγνοια
Το πολύ γνωστό γεγονός ότι η Παλαιά Διαθήκη μεταφράσθηκε για πρώτη φορά στην Ελληνική.
Η Χριστιανική θρησκεία εκμεταλλεύτηκε το γεγονός που η Ελληνική γλώσσα, χάρη στον Αλέξανδρο και τους διαδόχους του, είχε γίνει παγκόσμια και τη χρησιμοποίησε σαν το κυριότερο μέσο για τη διάδοσή της ώστε να γίνεται κατανοητή από τα διάφορα έθνη.
Τα τρία Ευαγγέλια και οι Πράξεις των Αποστόλων γράφηκαν εξ αρχής στην Ελληνική, ενώ το Ευαγγέλιο του Ματθαίου, το οποίο γράφηκε στην Αραμαϊκή, μεταφράστηκε πολύ νωρίς στην Ελληνική.
Το γεγονός ότι ο Απόστολος Παύλος άρχισε τις Αποστολικές του περιοδείες από τη Μακεδονία.
Η εξήγηση είναι ότι επειδή ο Μέγας Αλέξανδρος και οι διάδοχοί του είχαν διαδώσει στο εξωτερικό τον Ελληνικό πολιτισμό και την Ελληνική παιδεία, στο σπίτι του Παύλου μιλούσαν την Ελληνική και ο ίδιος είχε διδαχθεί Ελληνικές επιστήμες.
Ο Holzner στο βιβλίο του που αναφέρεται στον Παύλο γράφει : «Κάποτε από τη Μακεδονία ήλθε ο νεαρός ήρωας (Αλέξανδρος) με τα 22 του χρόνια και έφερε τα δώρα της Δύσης, την Ελληνική γλώσσα και Φιλοσοφία, στην Ανατολή. Τώρα η Δύση αξίωσε το πιο πολύτιμο δώρο από την Ανατολή, τη διδασκαλία του Ναζωραίου��».
Η ιστορία και η πολιτιστική κληρονομιά της Μακεδονίας ως «Ελληνιστική εποχή» επηρέασε την ιστορία της ανθρωπότητας.
Όπως αναφέρει σε ειδική μελέτη του 1955 το Ινστιτούτο Εξωτερικών Υποθέσεων και το Πανεπιστήμιο LUND της Σουηδίας, η ιστορία της Μακεδονίας δεν είναι ιστορία μόνον των Ελλήνων αλλά και όλων των Ευρωπαίων, δεδομένου ότι οι Μακεδόνες διέδωσαν τον Ελληνικό πολιτισμό στην Ευρώπη και ολόκληρο τον κόσμο.
Η θέση της Ευρωπαϊκής Ενώσεως
Η Ευρωπαϊκή Ένωση το Δεκέμβριο του 1991 και τον Ιούνιο του 1992 στις προϋποθέσεις που καθόρισε για την αναγνώριση του νέου κράτους των Σκοπίων περιέλαβε τον όρο να μη χρησιμοποιηθεί η λέξη Μακεδονία στο όνομά τους.
Κατόπιν των ανωτέρω δεν δικαιολογείται , ούτε επιτρέπεται η υφαρπαγή από τους Σκοπιανούς, ούτε και σαν συνθετικό του Ελληνικού ονόματος «Μακεδονία», για τον κρατικό και εθνικό τους προσδιορισμό. Δεν επιτρέπεται επίσης και η σκόπιμη άγνοια ή παράβλεψη της ιστορικής πραγματικότητας, από τρίτες χώρες, μικρές ή μεγάλες, για εξυπηρέτηση των όποιων συμφερόντων τους. Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε κάποια παραχώρηση εάν μας έφερναν έστω και ένα γραπτό ή μη μνημείο, χάρτη ή άλλο εύρημα, προ του 1944 που να μην είναι Ελληνικό.
 

ΝΤΡΟΠΗ.

Οπως αποκαλύψε χθες το «ΘΕΜΑ», η νέα απίστευτη πρόκληση περιέχεται στη λεγόμενη «Μακεδονική Εγκυκλοπαίδεια» των Σκοπίανών, την οποία συνέγραψαν, κατ' εντολή του Σκοπιανού εθνικιστή πρωθυπουργού Γκρουέφσκι, οι "ιστορικοί" της Ακαδημίας Επιστημών και Τεχνών των Σκοπίων και παρουσίασε ο ίδιος με κάθε επισημότητα στις 16 Σεπτεμβρίου. Στο δίτομο έργο των 1.671 σελίδων, η έκδοση του οποίου χρηματοδοτήθηκε από κρατικούς πόρους της γειτονικής χώρας και σύμφωνα με τον κ. Γκρούεφσκι εκφράζει απόλυτα «το πολιτιστικό και πολιτικό παρελθόν και παρόν μας», η κυβέρνηση των Σκοπίων όχι μόνο επιχειρεί να ξαναγράψει την Ιστορία της ευρύτερης περιοχής κατά το δοκούν, αλλά αλλοιώνει συνειδητά και βασικά στοιχεία της Ελληνικής εθνικής μας υπόστασης.
Συγκεκριμένα στην σελίδα 67 της συγκεκριμένης "εγκυκλοπαίδειας" και στο λήμα <<Ελληνας>> γραφει:
"Νεότερες έρευνες απέδειξαν οτι οι Ελλήνες εχουν καταγωγή απο τις φυλες της Αφρικής και της ερήμου της Σαχάρας" (!!!!!!!)
Οι 260 Σκοπιανοί (πληρωμένοι) ιστορικοί, φέρνοντας σε πέρας τη διατεταγμένη κυβερνητική αποστολή που τους ανατέθηκε, σημειώνουν:
"οι Ελληνες, προερχόμενοι από την αφρικανική ήπειρο και χωρίς ουσιαστικά πολιτισμικό υπόβαθρο, «εποίκησαν τη Βαλκανική οικειοποιούμενοι τους τοπικούς πολιτισμούς, οι οποίοι ήταν προηγμένοι και τους έδειξαν ως δικά τους". (!!!)
Η άνευ προηγουμένου προκλητικότητα της κυβερνητικής ηγεσίας των Σκοπίων φτάνει στο σημείο να χαρακτηρίσει τον ελληνικό πολιτισμό αποτέλεσμα παραχάραξης και υποκλοπής άλλων πολιτισμών, ενώ δεν διστάζει να οικειοποιηθεί ιστορικά τον Παρθενώνα, ακόμα και τα ομηρικά έπη:
«Ακόμα και τα έπη του Ομήρου και ο Παρθενώνας δεν είναι αποτέλεσμα του ελληνικού πολιτισμού, αλλά παραχαράξεως, υιοθετήσεως ακόμα και υποκλοπής των ανωτέρω τοπικών αυτοχθόνων πολιτισμών, όπως του δικού μας, του μακεδονικού»!
Η νέα διαστρέβλωση και αμφισβήτηση ολόκληρου του οικοδομήματος του ελληνικού πολιτισμού σε λίγες μέρες θα κάνει τον γύρο του κόσμου, αφού η εγκυκλοπαίδεια πρόκειται να μεταφραστεί σύντομα στα αγγλικά και να αποκτήσει και νέους τόμους.
Στη νέα απαράδεκτη μεθόδευση των Σκοπιανών δεν υπήρξε η παραμικρή αντίδραση από το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, αυτή τη φορά όχι ως αποτέλεσμα της πολιτικής υποχωρητικότητας που εφαρμόζει συστηματικά στα εθνικά μας θέματα τα τελευταία χρόνια, αλλά επειδή όπως φαίνεται ούτε καν το αντιλήφθηκε! Την ίδια στιγμή μάλιστα που η συγκεκριμένη υπόθεση έχει λάβει διεθνείς διαστάσεις με την εμπλοκή των ΗΠΑ, της Μεγάλης Βρετανίας, της Αλβανίας και της Βουλγαρίας.

Συνεχίζεται εσείς να κάνετε τα νανάκια σας κυρια Μπακογιάννη και κυριε Σαμαρά και να τους αντιμετωπίζεται με υποχωρετικότητα. Αφήστε τους κακόμοιρους τους σλαβους των σκοπίων να πουλάνε προπαγάνδα και ανιστόρητο μισελληνισμό.

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΥΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΙΝ 178 ΧΡΟΝΙΑ

Ιωάννης Καποδίστριας 
Γεννήθηκε στις 31 Ιανουαρίου στην Κέρκυρα. Σπούδασε γιατρός στην Ιταλία και για ένα διάστημα διατέλεσε αρχίατρος του τουρκικού στρατιωτικού νοσοκομείου, που ιδρύθηκε τότε στην Κέρκυρα. Πολύ γρήγορα όμως αφοσιώθηκε στην πολιτική και στην διπλωματία. Το 1800 πήρε μέρος στην πρώτη εφτανησιακή κυβέρνηση ως γραμματέας της επικράτειας, θέση από την οποία παραιτήθηκε μετά τρία χρόνια.
Όταν ο Αλή πασάς των Ιωαννίνων με στρατό επιχείρησε να καταλάβει τη Λευκάδα, δέχτηκε να οργανώσει την άμυνα του νησιού και με τις άμεσες ενέργειές του κατάφερε να ματαιώσει τα σχέδια του Αλή πασά. Το 1809 πήγε στην Πετρούπολη, όπου γρήγορα κέρδισε την εμπιστοσύνη της κυβέρνησης και έγινε σύμβουλος του κράτους. Το 1811 για λόγους υγείας ζήτησε και μετατέθηκε στη Βιέννη, όπου διακρίθηκε για την επιτυχημένη διεκπεραίωση εμπιστευτικών υποθέσεων στη συνέχεια τοποθετήθηκε στο Βουκουρέστι σε ανώτερη εμπιστευτική θέση, ως διευθυντής του διπλωματικού γραφείου του ναύαρχου Τσιτσάγκοφ. Οι επιτυχίες και στη νέα του θέση προκάλεσαν το ενδιαφέρον και την εύνοια του τσάρου, ο οποίος τον έστειλε στην Ελβετία, για να την αποσπάσει από τη γαλλική επιρροή, πράγμα που πέτυχε, εξασφαλίζοντας την ουδετερότητά της. Το 1814 στο Παρίσι, πήρε μέρος στην υπογραφή της ειρήνης με τη Γαλλία. Για τις υπηρεσίες του αυτές του δόθηκε το παράσημο του Αγίου Βλαδίμηρου και του ζητήθηκε να οργανώσει εσωτερικά την Ελβετία. Τόσο μεγάλη υπήρξε και η επιτυχία του στον τομέα αυτό, που του απονεμήθηκαν ο τίτλος και τα δικαιώματα του Ελβετού πολίτη.
Τον Ιούνιο του 1814 η Αγγλία κατέλαβε την Κέρκυρα. Από τότε δεν χάνει ευκαιρία, σε κάθε συνάντησή του με τον τσάρο, να του μιλάει για την οικτρή κατάσταση στην οποία βρισκόταν οι ορθόδοξοι της Ανατολής, για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής τους, και για ότι είχε σχέση με το ελληνικό πρόβλημα. Με ενέργειές του έγινε έρανος, στον οποίο συνεισέφεραν ο ίδιος ο τσάρος και άλλα σημαίνοντα πρόσωπα που ήταν συγκεντρωμένα στη Βιέννη. Τα χρήματα επρόκειτο να διατεθούν κατά φράση του Καποδίστρια «…υπέρ των πτωχών Ελλήνων, των διψώντων παιδείαν», με φαινομενικό σκοπό να χρησιμεύσουν για τη συλλογή και τη διατήρηση των λειψάνων των αρχαίων μνημείων. Έτσι πάντως ξεκίνησε η ονομαστή για τη δράση της «Εταιρία των Φιλομούσων». Το 1815 ο τσάρος, ενώ ήταν στο Παρίσι, του εξέφρασε την ευαρέσκειά του για τις μεγάλες υπηρεσίες του προς τη Ρωσία και τον διόρισε αυτοκρατορικό γραμματέα , δηλαδή υπουργό Εξωτερικών.
Το 1817 τον επισκέφτηκε στην Πετρούπολη από μέρους της Φιλικής Εταιρίας ο Ν. Γαλάτης και του ζήτησε να αναλάβει την αρχηγία της. Ο Καποδίστριας όχι μόνο αρνήθηκε, αλλά και με αυστηρό τρόπο μίλησε στο Γαλάτη, τονίζοντάς του ότι τα σχέδιά τους μπορούν να παρασύρουν το έθνος στην καταστροφή. Το 1818 πήρε άδεια από τον τσάρο και πήγε στην Κέρκυρα για να φροντίσει για την υγεία του. 
 Εκεί τον επισκέφτηκαν ο Θ. Κολοκοτρώνης, ο Μάρκος Μπότσαρης και άλλοι καπετάνιοι, τους οποίους ενίσχυσε οικονομικά όσο μπορούσε, αλλά και τους δήλωσε ότι ο τσάρος δεν έχει καμιά διάθεση να έρθει σε ρήξη με την Τουρκία και δεν πρέπει να περιμένουν τίποτε αξιόλογο από την πλευρά της Ρωσίας . Το 1820 έγινε νέα προσπάθεια, με τον Εμ. Ξανθό αυτή τη φορά, να δεχτεί την αρχηγία της Φιλικής Εταιρίας, χωρίς όμως αποτέλεσμα και πάλι. Με τη κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης, ο Καποδίστριας αισθάνεται την ανάγκη να βρει τρόπο να δείξει τη συμπαράστασή του στους αγωνιζόμενους συμπατριώτες του. Έτσι έρχεται σε αντίθεση προς τον τσάρο, πράγμα που γίνεται αιτία να του δοθεί, τον Αύγουστο του 1822, απεριόριστη άδεια . Ο Καποδίστριας πήγε στην Ελβετία και από εκεί, δουλεύοντας εντατικά, προσπαθούσε να ξεσηκώσει τη συμπάθεια της Ευρώπης για τους αγωνιζόμενους ηρωικά Έλληνες. Το 1826 πήγε στο Παρίσι, φαινομενικά για λόγους υγείας, αλλά στην πραγματικότητα για να συνεννοηθεί με του εγκατεστημένους ομογενείς και άλλους ξένους για την ενίσχυση της ελληνικής υπόθεσης. Για τον ίδιο σκοπό επισκέφτηκε και τις Κάτω Χώρες, πριν επιστρέψει στην Ελβετία. Τον Απρίλιο του 1827, η Εθνοσυνέλευση της Τροιζήνας τον εξέλεξε κυβερνήτη της Ελλάδας. Προτού έρθει στην Ελλάδα να αναλάβει τα νέα του καθήκοντα, έστειλε υπόμνημα στις ευρωπαϊκές δυνάμεις, με το οποίο ζητούσε οικονομική ενίσχυση για την Ελλάδα . Πέρασε μάλιστα από το Παρίσι, όπου τον δέχτηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό και πήρε διάφορα ποσά από φιλέλληνες για τον Αγώνα .
Τον Ιανουάριο του 1828 φτάνει στην Αίγινα όπου οι γραμματείς της επικράτειας (οι υπουργοί) τον ενημερώνουν για την αξιοθρήνητη κατάσταση και το χάος που βασίλευε. Στρατός και ναυτικό δεν υπήρχαν και η εκπαίδευση και η δικαιοσύνη ήταν ανύπαρκτες. Κοντά στα άλλα επικρατούσε μεγάλη αναρχία σε όλο τον τόπο.
Όλα λοιπόν έπρεπε να αντιμετωπιστούν από την αρχή. Επηρεασμένος ίσως από την πολύχρονη θητεία του στην απολυταρχική Ρωσία, εφάρμοσε για τη διακυβέρνηση του τόπου δικτατορικές αντιλήψεις, πιστεύοντας ότι έτσι μόνο θα μπορούσε να επιβάλει την τάξη. Η κυβέρνησή του, που αποτελούνταν από 28 μέλη, ονομάστηκε Πανελλήνιο. Δημιουργήθηκε απογοητευτική ατμόσφαιρα, όταν από τις πρώτες του ενέργειες είδαν να διορίζει σημαντικές κρατικές υπηρεσίες πρόσωπα από το συγγενικό και φιλικό του περιβάλλον.
Οπωσδήποτε όμως η οργάνωση του νέου κράτους προχωρούσε σταθερά . Καταδίωξε τους πειρατές του Αιγαίου, ενίσχυσε την εμπορική ναυτιλία, δημιούργησε τακτικό στρατό, ίδρυσε τη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων για την εκπαίδευση αξιωματικών και υπαξιωματικών, έκανε απογραφή του πληθυσμού και έδωσε δικαίωμα ψήφου στους άντρες πάνω από 25 χρονών.
Παράλληλα εργάστηκε και για τη ρύθμιση θεμάτων της δικαιοσύνης, θεσπίζοντας νόμους, ίδρυσε ταχυδρομική υπηρεσία, ορφανοτροφείο στην Αίγινα, μουσείο και βιβλιοθήκη. Προστάτεψε με ειδικούς νόμους τη γεωργία, έφερε μάλιστα για πρώτη φορά την καλλιέργεια της πατάτας στην Ελλάδας, και ίδρυσε αγροτική σχολή στην Τίρυνθα .
Στην Αίγινα ίδρυσε ακόμα ελληνικό και γαλλικό τυπογραφείο, ναυπηγεία στο Ναύπλιο και τον Πόρο, πήρε μέτρα για τη υγεία του λαού, για το εμπόριο γενικά, έκοψε νομίσματα, φρόντισε για την κατασκευή δρόμων, και ίδρυσε Χρηματική Τράπεζα . Μπορεί να πει κανείς ότι ο Καποδίστριας άπλωσε τη δημιουργική του δραστηριότητα σε όλους τους τομείς. Όλα αυτά όμως προσπάθησε να τα επιβάλλει στον ανήσυχο πολιτικά ελληνικό λαό, που μόλις είχε κερδίσει με πολλές θυσίες την ελευθερία του, με τρόπο αυταρχικό, γι’ αυτό και γρήγορα άρχισε να εκδηλώνεται δυσαρέσκεια εναντίον του. Κυρίως εξεγέρθηκαν εναντίον του πολλοί παλιοί αγωνιστές και προύχοντες, ανάμεσα στους οποίους ο Μαυροκορδάτος, οι Μαυρομιχαλαίοι, οι Κουντουριώτες, ο ναύαρχος Μιαούλης, ο Γρίβας, ο Καρατάσος κ.ά.
Έτσι στις 9 Οκτωβρίου του 1831, ενώ ο κυβερνήτης πήγαινε στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα στο Ναύπλιο, δολοφονήθηκε από τον Κωνσταντίνο Μαυρομιχάλη και το γιο του Γεώργιο. Ο ένας από του δολοφόνους, ο Κωνσταντίνος, σκοτώθηκε αμέσως από τους ακόλουθους του Καποδίστρια και ο άλλος καταδικάστηκε από δικαστήριο σε θάνατο. Το πτώμα του Καποδίστρια το έθαψαν στην Κέρκυρα, όπου σώζεται ακόμα ο τάφος του.         

ΚΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ

Η Άγκυρα στέλνει ψηφοφόρους στην Θράκη!

Αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος υπέρ των τουρκικών συμφερόντων...

Αυτή η «κάλπη» τελικά κρύβει πολλές εκπλήξεις για όλη την επικράτεια και ιδιαίτερα για την Θράκη. Οι ψηφοφόροι που αναμένονται από την Τουρκία (υπολογίζονται περίπου 8.000), το μόνο σίγουρο είναι πως θα αλλοιώσουν το εκλογικό αποτέλεσμα στους νομούς Ξάνθης και Ροδόπης, αλλοιώνοντας ουσιαστικά τις ψήφους –και την βούληση- των Θρακιωτών (χριστιανών και μουσουλμάνων) που ζουν στην ακριτική αυτή περιοχή της Ελλάδας.

Το άξιο θαυμασμού είναι πως η συγκεκριμένη τουρκική παρέμβαση (και ουσιαστική αλλοίωση εκλογικού αποτελέσματος) γίνεται με τις ευλογίες του Ελληνικού κράτους, που μέσω των αρμοδίων υπουργείων (Εσωτερικών και Εξωτερικών, δηλαδή με ευθύνη του Παυλόπουλου και της Μπακογιάννη) έσπευσε να νομιμοποιήσει όλους εκείνους οι οποίοι θεωρούνταν μέχρι πριν λίγα χρόνια ως ανεπιθύμητοι και μάλιστα με βάση διεθνείς συμφωνίες και συνθήκες.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, θεωρείται δημοκρατικό αυτό ακριβώς που παραβιάζει την δημοκρατία! Μία μεθοδευμένη κατάσταση, η οποία καταφέρνει και τραυματίζει θανάσιμα την Ελληνική δημοκρατία και που μεταβάλει την Ελληνική επικράτεια σε τουρκικό φέουδο, προτεκτοράτο ή… και κανείς δεν αντιδρά, ούτε καν συγκινείται!!!....»»»»


Ποια είναι, πράγματι, εκείνη η χώρα που λειτουργεί δημοκρατικά και ανέχεται ωμές εξωτερικές παρεμβάσεις που αλλοιώνουν την ίδια την δομή του κοινοβουλευτισμού της; Πρωτοτυπώντας η Ελλάδα, μεταβάλλεται σε μία θλιβερή χώρα, της οποίας το εσωτερικό πολιτικό σκηνικό άγεται και φέρεται μέσα από κατευθυνόμενες ψήφους, οι οποίες προωθούν τα συμφέροντα τα Τουρκίας και ενδέχεται να μεταβάλουν τον πολιτικό χάρτη στην Θράκη, επιφέροντας έτσι δραματικές εξελίξεις στην περιοχή…

Οι μέχρι σήμερα «αποδόσεις» έδειχναν μία σταθερότητα στην ανάδειξη βουλευτών. Στην Ξάνθη, τα δύο μεγάλα κόμματα «έπαιρναν» τρεις (2-1) βουλευτές (εναλλασσόμενη κατάσταση εξαρτώμενη από το ποιο θα ήταν το κυβερνών κόμμα). Η εκλογή αναδείκνυε έναν μουσουλμάνο βουλευτή, ο οποίος αμέσως μετά δήλωνε Τούρκος (ανεξάρτητα από το κόμμα με το οποίο είχε εκλεγεί) στο Εθνικό Κοινοβούλιο (που αδιαμαρτύρητα αποδεχόταν Τούρκο ως Έλληνα βουλευτή!!!). Αμέσως, ο «τούρκος» πλέον βουλευτής άρχιζε την δράση του υπέρ των τουρκικών συμφερόντων χωρίς ούτε μία φορά να ενδιαφερθεί για τα συμφέροντα της Ελλάδας!

Στις επερχόμενες εκλογές η κύρια στόχευση του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, το οποίο έχει την ευθύνη της υλοποίησης των τουρκικών σχεδιασμών στη Θράκη, είναι η εκλογή 2+2 μειονοτικών υποψηφίων στους νομούς Ξάνθης και Ροδόπης. Δηλαδή, προσπαθούν να μεταβάλουν την εκπροσώπηση και στους δύο νομούς και αυτό είναι δυνατό να γίνει πραγματικότητα μέσα από την αύξηση των μουσουλμάνων ψηφοφόρων.

Το νέο όνομα, που «παίζει» για ανάδειξη μέσα από την σχετική προώθηση του δέχεται από τον τούρκο πρόξενο Σαρνίτς, είναι ο Χασάν Μαλκότς, που είναι υποψήφιος με το ΣΥΡΙΖΑ. Υπάρχουν βάσιμες «υποψίες» γι αυτή την «πριμοδότηση» στο ΣΥΡΙΖΑ από την Άγκυρα, ως αντίτιμο της προκλητικής τοποθέτησης του νεαρού «αρχηγού» του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος υιοθέτησε πλήρως τις απαιτήσεις της Άγκυρας για διγλωσσία στον χώρο της εκπαίδευσης, αποδέχτηκε την εκλογή των ψευτομουφτήδων κ.α.!!!
Η μεταβολή του εκλογικού αποτελέσματος μπορεί να είναι «βαριά» για τη Νέα Δημοκρατία, η οποία ενδέχεται να μην εκλέξει ούτε έναν βουλευτή στο νομό Ξάνθης, ενώ μετά βίας αναμένεται να καταφέρει την εκλογή ενός (Ευριπίδης Στυλιανίδης) στο νομό Ροδόπης… εξαιτίας της διαρροής ψηφοφόρων προς τον κύριο Καρατζαφέρη.
Ο Αχμέτ Ιλχάν αναμένεται να δεχθεί την πριμοδότηση του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, οπότε μαζί με τον Αχμέτ Χατζηοσμάν αναμένεται να επιτευχθεί πλήρως ο στόχος της Άγκυρας και για τις δύο περιπτώσεις.
Ποιος Έλληνας, άραγε, μπορεί να φανταστεί μία Ελληνική Βουλή στην οποία θα υπάρχουν τέσσερις μουσουλμάνοι βουλευτές οι οποίοι θα δηλώνουν Τούρκοι; Πιθανότερο βέβαια θεωρείται, τελικά, να υπάρξουν τρεις «τέτοιοι» κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι των μουσουλμάνων της Θράκης και για μία ακόμη κυβερνητική θητεία θα κατορθωθεί να μην αναδειχθούν και να μην προωθηθούν τα πραγματικά προβλήματα που αφορούν τους Έλληνες μουσουλμάνους κατοίκους της περιοχής και φυσικά να μην υπάρξουν λύσεις σε αυτά, αφού το κύριο και μοναδικό μέλημα των «τούρκων» βουλευτών, θα είναι η (ατιμωρητί) δημιουργία προβλημάτων στο Ελληνικό κράτος, η επίσημη κατασκοπεία (πρόσβαση σε κρατικά έγγραφα)… Και όλα αυτά, φυσικά συνάδουν πλήρως με τις επιδιώξεις της Άγκυρας.

Γνωστό είναι, σε όσους διαμένουν στην Θράκη ή σε όσους παρακολουθούν τις εθνικές εξελίξεις σε αυτή την Ελληνική περιοχή, πως η αλλαγή πλεύσης των «τούρκων» (κατά δήλωση των ιδίων) είναι δεδομένη και πως δεν είναι δυνατόν να στεγαστούν ιδεολογικά σε οποιοδήποτε κόμμα και ούτε φυσικά είναι δυνατόν να «συγκρατηθούν» στο ανθελληνικό τους έργο.
Κάτω από τις σημερινές συνθήκες, η πίεση που θα ασκήσουν, οι πριμοδοτούμενοι της Άγκυρας βουλευτές, στην επερχόμενη κυβέρνηση, είναι δεδομένη και εφόσον η νέα κυβέρνηση (εάν και εφόσον υπάρξει με την πρώτη ή την δεύτερη κάθοδο σε εκλογές) εκλεγεί, η ισχνή της πλειοψηφία θα την καταστήσει έρμαιο των διαθέσεων και των ανθελληνικών πιέσεων των «πριμοδοτούμενων» της Τουρκίας.

Κι ενώ μπροστά στο, πασιφανές, επερχόμενο κακό κατά των ελληνικών συμφερόντων, ο καθένας θα περίμενε μία –τουλάχιστον- διακριτική παρέμβαση από την Ελληνική πολιτεία, μέσα από συντονισμένες κινήσεις και διαβουλεύσεις με τον «κουμπάρο» Ταγίπ Ερντογάν, προκειμένου να υπάρξει αποφυγή δυσάρεστων εξελίξεων που θα επιβαρύνουν τους κατοίκους της Θράκης, δυστυχώς δεν έχει γίνει καμία απολύτως ενέργεια αποφυγής του τουρκικού παρεμβατισμού στην εκλογική διαδικασία και στο αποτέλεσμα των επερχόμενων εκλογών.

Η συνήθης αποβλάκωση, δεν έχει φύγει από αυτούς που έχουν τοποθετηθεί ως υπεύθυνοι για να φυλάσσουν τα εθνικά δίκαια, το σύνταγμα και τους νόμους του κράτους και την ακεραιότητα της χώρας μας. Φυσικά, δεν πρόκειται να αποτελέσει έκπληξη εάν οι εκπρόσωποι του ελληνικού κοινοβουλίου αποκτήσουν ενδιαφέρον (πέρα από την απόκτηση αυτοκινήτου υπό την βουλευτική ιδιότητα) να μάθουν την τουρκική γλώσσα, από τη στιγμή που από φέτος γίνεται η εισαγωγή της και ως δεύτερης προαιρετικής γλώσσας στα γυμνάσια της Θράκης (όταν το ξεπούλημα ενός τόπου γίνεται σε δόσεις)!!!
Λέτε να αργεί πολύ εκείνη η στιγμή κατά την οποία θα «απολαμβάνουμε» πτέρυγα «τούρκων βουλευτών» μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο; Οι παράξενες αποδοχές, οι αδικαιολόγητες σιωπές και οι ανθελληνικές πρακτικές των βο(υ)λευτών και των κυβερνήσεών μας, δυστυχώς μας προϊδεάζουν για το χειρότερο…

αναδημοσιευση απο :ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ