Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

ΗΜΕΡΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ

1821: ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΑΣ

poliorkiatripolis«…Σκύλους και μιαρούς» αποκαλεί τους Τούρκους και τους εβραίους, που σφαγιάσθηκαν στην Τριπολιτσά ο Διονύσιος Σολωμός

«Ελλάς Τουρκία νέα ιστορία» ήταν ο τίτλος, που έβγαζε στην κορυφή της οθόνης μεγάλος τηλεοπτικός σταθμός, ο οποίος συστηματικά καλλιεργεί την περίφημη ελληνοτουρκική «φιλία». Μα είναι δυνατόν να υπάρξει νέα ιστορία; Είναι δυνατόν να αλλάξει το παρελθόν; Όχι, φυσικά! Είναι όμως δυνατόν να παρουσιάσουν εντελώς στρεβλωμένα αυτό που υπήρξε ως παρελθόν. Απαραίτητη προϋπόθεση: Η αμάθεια! Και αυτό το επέτυχαν μετά από φιλότιμες προσπάθειες δεκαετιών.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι απαντήσεις που λαμβάνουν οι δημοσιογράφοι σε κάθε ιστορική επέτειο βγάζουν κυριολεκτικά μάτια! Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τι έγινε το 1453, τι έγινε το 1821, τι έγινε το 1912-’13… κατέστησαν, λοιπόν, την μνήμη των νεοελλήνων άγραφο χάρτη, που δεν έχει ιδέα τι εστί Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος, δεν έχει ακούσει ποτέ του για τα απομνημονεύματα των αγωνιστών του ’21, για την ιστορία του Σπυρίδωνος Τρικούπη, τίποτε απ’ όλα αυτά… Έτσι, λοιπόν, ο καιρός ήλθε, ο καιρός είναι κατάλληλος για να αποκτήσει ο Ελληνισμός μια νέα ιστορία, όπως ακριβώς απέκτησαν ιστορία και οι ιθαγενείς, οι μαύροι δούλοι, οι αγγλοσάξωνες και οι Ολλανδοί, οι Έλληνες και οι Ιταλοί στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Ασφαλώς και δεν φτάνει ένα άρθρο για να δείξουμε το σκοτεινό σχέδιο, που υπάρχει εις βάρος τους Έθνους μας με όπλο ακριβώς αυτό, που θα έπρεπε να είναι το μεγάλο του όπλο για να αντισταθεί στις προκλήσεις των καιρών, δηλαδή την Ιστορία του. Έτσι, λοιπόν, με ό,τι μέσα διαθέτουμε θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να αντισταθούμε στο σκοτάδι που θέλουν να απλώσουν πάνω στις Ιερές Μνήμες του μεγάλου μας Έθνους. Ένα θα σημειώσουμε μόνο, πως ήδη τρεις μεγάλες εφημερίδες και η μία εξ’ αυτών προ πολλού καιρού, διανέμουν δωρεάν ιστορικά έργα, τα οποία πλήττουν ευθέως αυτό που υπήρξε επί 160 τουλάχιστον χρόνια ελεύθερου βίου των Ελλήνων, η εθνική του ιστορία. Τα όσα αναφέρονται σε αυτές τις «προσφορές» είναι πράγματι εξωφρενικά! Όμως οι πολλοί δεν πρόκειται να πάρουν είδηση και δεν θα χάσουν την ευκαιρία μέσα σε δερματόδετους πολυτελείς τόμους να βάλουν ταφόπλακα στην εθνική μνήμη χωρίς να γνωρίζουν τι πράττουν, άβουλοι και μοιραίοι. Θα αναφέρουμε μόνο επιγραμματικά ότι σε ένθετο μίας από τις εφημερίδες εμφανίζεται η λέξη Τροπολιτσά σαν λέξη… σλαβική(!) και σε άλλη παρουσιάζεται ο καιρός της πτώσεως της Πελοποννήσου στα χέρια των Οθωμανών στα 1715 σαν «ο καλός καιρός των Ελλήνων» όπου ζούσαν αρμονικά Χριστιανοί και μουσουλμάνοι!
Βεβαίως πάντα υπήρχαν αυτές οι εξωφρενικές απόψεις, αλλά βρισκόντουσαν, όπως και έπρεπε, στο περιθώριο. Όπως οι απόψεις του Δ. Λιθοξόου, τον οποίο προτείνει η ΟΛΜΕ σαν έναν από τους χρησίμους για το αντιρατσιστικό πρόγραμμά της συγγραφείς και ο οποίος έχει γράψει για την Άλωση της Τροπολιτσάς:
“Την ίδια τύχη με τους μουσουλμάνους είχε και ο εβραϊκός πληθυσμός της πόλης. Οι νικητές μη χορταίνοντας από τους βιασμούς, το αίμα των χιλιάδων θυμάτων, το πλιάτσικο των πάντων (ακόμα και των σκουριασμένων καρφιών από τους τοίχους) και την αιχμαλωσία όμορφων παιδιών προς δουλεμπορία, καταφεύγουν στα ισλαμικά και ιουδαϊκά νεκροταφεία για να ανοίξουν τους τάφους και να πετάξουν έξω τους σκελετούς… Ο Κολοκοτρώνης αναγνωρίζεται ικανότερος έχοντας συγκεντρώσει σαράντα εκατομμύρια γρόσια γι’ αυτό και λαμβάνει το παρατσούκλι “λαφύρας”. Ο Γιατράκος με μια σκηνή λάφυρα υπολείπεται του Πετρόμπεη που άρπαξε δύο εκατομμύρια γρόσια ενώ αποστέλλει στη Μάνη δύο καμήλες και είκοσι μουλάρια φορτίο. Όσο δε για την Μπουμπουλίνα, καλά τα κατάφερε για γυναίκα: έβαλε στο κεμέρι της τέσσερα εκατομμύρια γρόσια. Ο Υψηλάντης επιστρέφει στα χαλάσματα της Τριπολιτσάς και επιθεωρεί το καταστροφικό έργο της Φιλικής Εταιρείας του. Αυτής της Εταιρείας των δολοφόνων που πέτυχε να επιφέρει την κατάρα του Ισλάμ εναντίον της Ρωμιοσύνης, κατόρθωσε δηλαδή να πραγματώσει το κρισιμότερο μέρος του ρωσικού σχεδίου για το ’21.”
Αυτές τις απόψεις φαίνεται έχοντας κατά νου, η Αυγή και το «Παρατηρητήριο», επέκριναν δριμύτατα την Ελευθεροτυπία γιατί δεν είχε εκτενή αναφορά στο αφιέρωμά της για την Άλωση της Τριπολιτσάς στις σφαγές των Τούρκων και των εβραίων. Για το λόγο αυτό δημοσιοποίησαν και το παρακάτω δελτίο τύπου:
“ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΘΕΜΑ: ΟΤΑΝ Η «ΑΥΓΗ» ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΤΗΝ «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» ΤΙ ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΑ «ΙΣΤΟΡΙΚΑ» ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ…
Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) επισημαίνει προσυπογράφοντας το σημερινό σχόλιο της «Αυγής» για το χθεσινό τεύχος του εβδομαδιαίου ένθετου περιοδικού «Ιστορικά» της «Ελευθεροτυπίας»…
ΑΥΓΗ 26/9/2003 Αλληλογραφία
Εφ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ\, “Ιστορικά”: Στο χθεσινό αφιέρωμά σας για την Άλωση της Τριπολιτσάς μόλις και μετά βίας αναφέρονται τρεις γραμμές για τις σφαγές των Ελλήνων εις βάρος Τούρκων, Αρβανιτών και Εβραίων. Κι όμως, αν είχατε διαβάσει τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν του Δ. Σολωμού (α, τι νύχτα ήταν εκείνη που την τρέμει ο λογισμός…), θα γνωρίζατε ότι εθνικό είναι το αληθές.”
-Αυτήν την αναφορά στον Διονύσιο Σολωμό τι την ήθελαν; Όμως γνωρίζουν πολύ καλά τι κάνουν γιατί ελάχιστοι σε αυτόν τον τόπο έχουν κάνει τον κόπο να διαβάσουν και τις 158 στροφές του Ύμνου εις την Ελευθερίαν. Ε, λοιπόν, για την Άλωση της Τριπολιτσάς γράφει μεταξύ άλλων ο Διονύσιος Σολωμός, τον οποίον επικαλούνται, στον Ύμνο προς την Ελευθερία και συγκεκριμένα στην στροφή 68 και 69:
«Ολιγόστευαν οι σκύλοι,
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
Φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
Λεονταρόψυχα εκτυπιούντο,
Πάντα εφώναζαν φωτιά,
Και οι μιαροί κατασκορπιούντο,
Πάντα σκούζοντας Αλλά».
Μετά από τους στίχους αυτούς αμφιβάλλει κανείς ότι ο Διονύσιος Σολωμός υπήρξε, σύμφωνα με το «Παρατηρητήριο», την «Αυγή» και την λοιπή «προοδευτική» συντροφία ένας αδίστακτος ρατσιστής; Και αν δεν το κατάλαβαν σκύλους και μιαρούς αποκαλεί τους Τούρκους και τους εβραίους, που σφαγιάσθηκαν στην Τροπολιτσά. Μήπως λοιπόν θα πρέπει να τεθεί εκτός νόμου και ο Ύμνος εις την Ελευθερία; Και αυτό δεν αποκλείεται…
 

 ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου